Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

fastpoker AKo

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
303 Weergaven
yakuza0595
PokerStrategist

Hier heb ik een veelvoorkomend probleem waarmee ik zit dat ik niet weet wat ik moet doen,

Verder ben ik benieuwd omdat ik de preflop agressor ben maar de flop totaal mis hoe om te gaan met dit soort situaties?

Had ik hier de flop moeten c-betten?
Had ik hier op de flop moeten c/c moeten spelen?
Had ik hier op de flop moeten folden op zijn bet?

Graag meer uitleg.

Danku!

$0.02/$0.05 No Limit Holdem
iPoker
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ($1.33) 27bb
UTG+1 ($5) 100bb
CO ($1.63) 33bb
BTN ($2.45) 49bb
yakuza0595 (SB) ($5.14) 103bb
BB ($1.93) 39bb

Pre-Flop: ($0.07, 6 players) yakuza0595 is SB A♠ K♥
1 fold, UTG+1 raises to $0.15, 2 folds, yakuza0595 raises to $0.45, 1 fold, UTG+1 calls $0.30

Flop: 4♣ 3♥ 8♥ ($0.95, 2 players)
yakuza0595 checks, UTG+1 bets $0.66, yakuza0595 calls $0.66

Turn: 4♥ ($2.27, 2 players)
yakuza0595 checks, UTG+1 bets $1.13, yakuza0595 ???

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
KingKlaas
Oldschool Grinder

c-bet of check/fold flop, check/call is de slechtste optie imo.

Ik denk dat zijn cold-call-range flink wat pocketpairs zijn die hij toch niet gaat folden op een c-bet, dus ik ga liever check/folden .

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
c-bet of check/fold flop, check/call is de slechtste optie imo.

+1

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Ik zou op deze flop ook heel vaak c/f, tenzij je weet dat hij absurd veel fold vs een c-bet. Ik zou trouwens de 3bet preflop ook iets groter maken, eerder 0.50.

Beantwoorden
Citeren

Hey!

Preflop maak ik het beetje groter maar de 3bet is goed.

Op de flop gewoon cbetten. Check/call speelt erg moeilijk en villain kans ons dan easy outplayen. Gewoon initiatief houden en hij zal al redelijk wat folden op een cbet. Er zijn ook veel turns waarop we kunnen barrellen.

Als we checken moeten we at least 1x check/callen.

Deze turn is dan ook wel een must call als je voor deze line kiest. Soms liggen we voor en we hebben een FD.

Farma

Beantwoorden
Citeren

Maar nogmaals; stats/reads zijn zooo belangrijk

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

He Farma,

deze speler raist UTG en callt vervolgens een 3bet...welke handen gaat hij dan op deze flop opgeven vs een c-bet? Dat zijn er imo toch niet erg veel :S (natuurlijk, zoals je zegt, stats zijn hier héél belangrijk, maar ga even uit van een standaard speler).

Is het voornaamste argument hier dan dat er veel turnkaarten zijn waar we op kunnen betten?

Beantwoorden
Citeren

(Hij is MP).

Hij gaat broadways folden zoals TJs KQs AQo etc, dit vnl. Soms float hij obv ook met iets als AhQx inderdaad.

Wat is de beste hand om mee te bluffen? Inderdaad AK met een harten. We hebben nog veel outs en op veel turns (harten en J+ oid) kunnen we easy barrellen en hem floats + handen als 77 99 laten folden.

Check/fold lijkt me wat weak. Onze range is sowieso sterker wanneer we tegen MP 3betten en dit is ook een argument om niet te check/callen maar gewoon te cbetten.

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
(Hij is MP).

Hij gaat broadways folden zoals TJs KQs AQo etc, dit vnl. Soms float hij obv ook met iets als AhQx inderdaad.

Wat is de beste hand om mee te bluffen? Inderdaad AK met een harten. We hebben nog veel outs en op veel turns (harten en J+ oid) kunnen we easy barrellen en hem floats + handen als 77 99 laten folden.

Check/fold lijkt me wat weak. Onze range is sowieso sterker wanneer we tegen MP 3betten en dit is ook een argument om niet te check/callen maar gewoon te cbetten.

thx, true and I agree :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
yakuza0595 Topicstarter
yakuza0595
PokerStrategist

Hé,

Deze speler is super agressief dus ik besloot om alles te callen en op de turn te pushen

Als gevolg hiervan foldde diegene maar het had net zo goed kunnen callen.

Maar mijn flopwerk moet ik verbeteren!

Beantwoorden
Citeren