Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Full ring] 10nl KK

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
277 Weergaven

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 2321066
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP1: $9.90
Hero (MP2): $16.15
CO: $4.25
BTN: $12.63
SB: $10.25
BB: $9.85
UTG: $38.47
UTG+1: $13.04

Pre Flop: ($0.15) Hero is MP2 with K :spade: K :club:
2 folds, MP1 raises to $0.30, Hero raises to $0.90, 3 folds, BB calls $0.80, MP1 calls $0.60

Flop: ($2.75) 5 :heart: J :heart: Q :diamond: (3 players)
BB checks, MP1 checks, Hero bets $1.70, BB calls $1.70, MP1 folds

Turn: ($6.15) 4 :diamond: (2 players)
BB bets $3, Hero folds

Villian speelt 9/7/3.8 (over sample van 850 hands)

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
CharlotteD
PokerStrategist

Goede fold volgens mij tegen deze villain, hij callt wschl enkel kleine pocket pairs preflop en deze line lijkt me dan een set. Tenzij je reads hebt dat hij postflop wel ineens begint te bluffen, wat me vreemd zou lijken gezien zijn preflop stats.
Ik fold wschl niet op de turn om dan op de river te twijfelen of ik nog een bet wil afcallen om zijn set te zien :)

Beantwoorden
Citeren

He,

Tegen die sizing met zoveel draws out there kan ik echt niet folden. Die turn kan hem ook niet geïmprovet hebben dus dat lijkt zo hard op een draw. Met zo weinig maniez behind push ik.

Farma

Beantwoorden
Citeren
CharlotteD
PokerStrategist

Mmm,

Ik had de hand fout gelezen, ik ging ervanuit dat je vanaf de turn tegen MP1 zat :f_confused: .
In de BB kan hij hier idd nog een draw hebben (AQs, AKs, KQs in harten), maar als je zo tight speelt, dan betwijfel ik of hij een 3bet gaat callen met KQs en AQs oop.
Ik denk nog steeds dat hij hier vaak een set gaat hebben (QQ of JJ) en klein bet omdat dat voldoende is om het er op de river in de shippen zonder al te groot te moeten betten.

Beantwoorden
Citeren

Sets kan je ook al hard discounten omdat:
- Hij wss flop x/raiset
- Hij wss turn x/raist of groter zou donken

Beantwoorden
Citeren