Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

KJo

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
144 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]BB$2.59:///////;MP3$1.03:///////;CO (Hero)$2.14:///////;BU$5.01:///////;SB$0.79:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with J:d, K:h.
MP3 folds, Hero raises to $0.06, 2 folds, BB calls $0.04.

Flop: ($0.13) T:c, 6:c, Q:h (2 players)
BB bets $0.08, Hero calls $0.08.

Turn: ($0.29) 4:h (2 players)
BB bets $0.18, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.29.

Had ik deze hand beter pre flop/op de flop kunnen folden?
Op de flop dacht ik nog dat ik de call misschien kon maken ivm de implied odds. Bij de turn leek het me sowieso geen profit play om daar nog te callen?

Hoe had ik dit beter kunnen spelen?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Hi,

Preflop is superstd openraise uit de CO hoor. Ik open zelfs altijd KTo.

Op de flop lijkt me raisen niet super omdat ik betwijfel dat villain vaak donk/fold op zo'n texture. Hij zal ook niet random air donken wss. Call is goed.

Turn is close inderdaad. Zelf call ik hier wss met ook nog 1 overcard bij onze OESD en we kunnen ook bijvoorbeeld club rivers en/of heart rivers gaan bluffen (tegen de juiste spelers).

Farma

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hi,

Preflop is superstd openraise uit de CO hoor. Ik open zelfs altijd KTo.

Op de flop lijkt me raisen niet super omdat ik betwijfel dat villain vaak donk/fold op zo'n texture. Hij zal ook niet random air donken wss. Call is goed.

Turn is close inderdaad. Zelf call ik hier wss met ook nog 1 overcard bij onze OESD en we kunnen ook bijvoorbeeld club rivers en/of heart rivers gaan bluffen (tegen de juiste spelers).

Farma

Das ook wel een goede play idd had daar nog niet over nagedacht. Maar is bluffen op de river niet uitgesloten bij 0.01/0.02 limiet? Omdat ze waarschijnlijk de call toch wel maken..

Beantwoorden
Citeren

Idd daarom zou ik het zeker niet 100% doen. Effe searchen ook of hij 1 tablet of niet en ook gewoon kijken naar zijn riversizing of line en timing. Soms kan je tegen fishy guys zelfs bluffen in de juiste spots :-)

Beantwoorden
Citeren