Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Goed gespeeld?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
136 Weergaven
koeshkoesh
Legacy Member

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
[tg]BB$1.53:///////;CO$3.58:///////;BU (Hero)$2.22:///////;SB$1.01:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 6:c, 6:s.
CO folds, Hero calls $0.02, SB calls $0.01, BB raises to $0.04, Hero calls $0.02, SB calls $0.02.

Flop: ($0.12) 5:d, 7:h, 5:c (3 players)
SB checks, BB checks, Hero checks.

Turn: ($0.12) 6:d (3 players)
SB checks, BB bets $0.04, Hero calls $0.04, SB folds.

River: ($0.2) 3:c (2 players)
BB bets $0.14, Hero raises to $0.36, BB raises to $1.45, Hero calls $1.09.

Final Pot: $3.1.
Results follow:

BB shows four of a kind, fives(5:h 5:s).
Hero shows a full-house, sixes full of fives(6:c 6:s).

BB wins with four of a kind, fives(5:h 5:s).

Is deze hand goed gespeeld of had ik dit anders moeten doen? had ik moeten verwachten dat hij four of a kind had? ik dacht zelf dat hij een straight had.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Preflop raise vanaf de button naar mijn mening. Dan verloopt je spel ook helemaal anders.

Maargoed, as played:
Je zou eventueel op de flop in kunnen zetten voor value. Afhankelijk van de spelers aan je tafel zou ik zeggen dat er niet veel 5s of 7s in hun ranges zitten.
Op de turn een raise maken voor value, je ligt in de meeste gevallen (ver) voor, waardoor je zeker om stack wilt spelen (advies: raise naar 10-12ct). River spreek voor zich, zoveel mogelijk geld in de pot krijgen, jammer alleen dat je vooraf al beat was :P

P.s. probeer je handen te uploaden met bijvoorbeeld www.weaktight.com, dit leest een stuk prettiger en het is overzichtelijker ;)
/edit: en als je nog eens een hand post in deze sectie van het forum, selecteer dan ook even of het Full ring, short handed of heads up is. Er zijn namelijk verschillende judges die iedere een verschillende soort spel beoordelen :)

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

he koeshkoesh, welkom op het forum! goed dat je handjes post!

zoals PotSplitt al aangeeft, upload je hand voortaan even met weaktight of haal hem even door een converter ( http://www.handconverter.com ), omdat dit het lezen van de hand een stuk overzichtelijker maakt.

wat betreft de hand: preflop moet je hier vanuit de BTN eigenlijk standaard zelf raisen (2,5 - 3bb). flop kan je op dit paired board vervolgens gewoon c-betten, omdat villian hier normaal gesproken zelden een goede hand zal hebben. wanneer je op de turn je FH hit is dat natuurlijk een easy second barrel (een tweede bet), omdat villian zijn 5x, 4x, 7x handjes etc toch nooit gaat folden. raised hij je vervolgens op de turn dan kan je gewoon easy reraisen en uiteindelijk al je geld naar het midden schuiven. meest likely is dan dat hij een 5x hand vasthoud en die crush je natuurlijk. zelfs al zou hij 56 of 57 vasthouden heb je dan nog steeds de beste hand.. :)

Beantwoorden
Citeren
koeshkoesh Topicstarter
koeshkoesh
Legacy Member

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]CO$4.41:///////;BU (Hero)$1.54:///////;SB$4.98:///////;BB$3.63:///////;MP3$4.65:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with A:h, A:c.
MP3 folds, CO calls $0.02, Hero raises to $0.04, 2 folds, CO raises to $0.20, Hero raises to $0.44, CO raises to $3.40, Hero calls $1.10.

Flop: ($4.95) 8:c, 2:s, K:h (2 players)

Turn: ($4.95) Q:s (2 players)

River: ($4.95) 3:c (2 players)

Final Pot: $4.95.
Results follow:

CO shows three of a kind, kings(K:c K:s).
Hero shows a pair of aces(A:h A:c).

CO wins with three of a kind, kings(K:c K:s).

Dit keer wel zo gedaan, helaas wel weer genakt :P

Beantwoorden
Citeren