Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Kk Nl5 Zoom

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
140 Weergaven
Maxke555
Oldschool Grinder

Ik had een tijd geleden ongeveer dezelfde spot gepost waar ik check fold speelde.
Cbetten haalt ook niet veel uit denk ik omdat Ax en QQ vaak in zijn range zitten.
Door te checken geef ik hem echter de perfecte spot om al zijn lagere pockets zelf te betten als bluff indien hij wat aggresief is. (heb maar 5 handen op hem)

Is 1 bet callen hier dan oke tegen unknown?
Ik denk gewoon dat je bijna altijd nog een 2de barrel mag verwachten die je sowieso niet meer kan callen??

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.05(BB) Replayer
SB ($7.35)
Hero ($5.05)
UTG ($9.97)
UTG+1 ($5.29)
CO ($7.48)
BTN ($5.28)

Dealt to Hero K♦ K♣

fold, fold, fold, BTN raises to $0.15, fold, Hero raises to $0.55, BTN calls $0.40

FLOP ($1.12) Q♣ A♣ 5♦

Hero checks, BTN bets $0.69, Hero calls $0.69

TURN ($2.50) Q♣ A♣ 5♦ J♥

Hero checks, BTN bets $2, Hero folds

BTN wins $2.40

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Zoals je zelf aangeeft denk je dat je bijna altijd een 2nd barrel gaat krijgen die je niet meer kan callen. Dan houdt dat dus in dat je dan ook beter op de eerste bet kunt folden aangezien het anders toch 9 op de 10 keer geld verbranden is.

Zelf zou ik hier gewoon lekker c-betten, villain heeft echt nog wel het een en ander wat hij zal folden. Handen zoals KJo/88-JJ/KQo gaan hier vrij snel folden. Daarnaast hebben we nog een backdoor nutflushdraw. Als wij betten en we krijgen een call, betekend dat dat we mooi nog een keer kunnen knallen als de turn een klaver is natuurlijk. Daar kan je hem in principe ook weer van veel Ax handen af zetten.

Beantwoorden
Citeren

Ik zou flop gewoon cbetten en dan afhankelijk van de turn card second barrel vuren. Als je de flop checkt met de intentie te folden bij een second barrel zou ik gewoon flop folden.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
Ik zou flop gewoon cbetten en dan afhankelijk van de turn card second barrel vuren. Als je de flop checkt met de intentie te folden bij een second barrel zou ik gewoon flop folden.

+1

Beantwoorden
Citeren