Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

halfstack donked in 3bet pot

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
119 Weergaven
lomyst
PokerStrategist

PokerStars Zoom No-Limit Hold'em, $0.05 BB (6 handed) - PokerStars Converter Tool from http://www.flopturnriver.com

Button ($5.42)
SB ($5.02)
BB ($10.25)
UTG ($3.24)
Hero (MP) ($6.28)
CO ($5)

Preflop: Hero is MP with K, K
UTG bets $0.15, Hero raises to $0.45, 4 folds, UTG calls $0.30

Flop: ($0.97) 4, J, Q (2 players)
UTG bets $0.55, Hero raises to $5.83 (All-In)

villain is unknown... AQ/KQ/AK?/cc's/vreemde dingen... zitten naast de sets toch ook gewoon in z'n donkrange op een dergelijk board? hoe speel ik dit?

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
dopiejopie88
PokerStrategist

preflop goed! villian zit maar 65bb diep, dus na je 3bet preflop kom je op dit soort boards nooit meer weg. flop call ik gewoon. op de turn houdt villian dan 2,25$ over in een pot van 2,10$ en kan het geld dus mooi naar het midden. shoved hij, dan snapcall ik. checkt hij, dan kan je zelf gewoon valuebetten (rond de 1,20$ is mooi)..

gezien zijn stack lijkt villian redelijk fishy, dus zijn range op de flop is nog wel vrij breed. hij zou hier inderdaad een set kunnen donken, maar dit is niet heel likely. QQ zal hij sowieso vaak 4bet/broke mee spelen preflop, dus enige likely hand zou dan JJ zijn. met handjes als AQ, KQ en misschien zelfs wel AJ zie ik hem dit ook doen, dus tegen zijn totale range doe je het gewoon meer dan goed..

Beantwoorden
Citeren