Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

zeer agg eikel

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
303 Weergaven
OmdatHetKan
PokerStrategist

Uh laat ik eerst even zeggen dat de hand nergens op lijkt en ik hier heel goed weg kom...

Nou eigenlijk de vraag hoe had ik hem wel moeten spelen. De bb hier called sowieso alles en fold ook eigenlijk alles op de flop(fit or fold).
De co opent heel veel uit late positie speelt 42/23 zijn agg is op de flop4 en turn en river oneindig..
Ik raak altijd een beetje in de war van die over agressieve gasten. Ik verwachte op de flop eigenlijk dat ik voor zou staan en op de turn leek het mij niet raar dat hij een flushdraw zo zou spelen. na ja maakt eigenlijk ook niet uit heb het iig niet goed gespeeld maar uh hoe moet het wel :f_biggrin:
Tja om het je zelf makkelijk te maken kan je pre 3betten maar of dat nou helemaal max ev is denk ook niet.
Uh o ja op een andere tafel probeerde hij mij eruit te shoven op de river met zijn gemiste flush met een 23s

de flop was trouwens een misclick

UTG: $5.00
UTG+1: $1.60
MP: $7.54
MP+1: $5.18
LP: $7.87
CO: $6.33
Hero (BTN): $5.00
SB: $5.00
BB: $2.69

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has J♥ A♥

fold, fold, fold, fold, fold, CO raises to $0.12, Hero calls $0.12, fold, BB calls $0.08

Flop: ($0.38, 3 players) 7♠ J♠ 9♥
BB checks, CO bets $0.36, Hero raises to $0.72, fold, CO calls $0.36

Turn: ($1.82, 2 players) T♥
CO checks, Hero bets $0.91, CO raises to $5.49 and is all-in, Hero calls $3.25

River: ($10.14, 2 players) Q♥

CO shows T♠ 8♠ (Straight, Queen High) (Pre 38%, Flop 93%, Turn 77%)
Hero shows J♥ A♥ (Flush, Ace High) (Pre 62%, Flop 7%, Turn 23%)
Hero wins $9.47

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
K2AA72
Elite Grinder

hangt er een beetje vanaf hoe hij hier op raises op de flop reageert... op zich flop je natuurlijk best wel heel aardig voor AJ.. kan natuurlijk nog wel wat beter maar je hebt een relatief sterke hand... als hij de speler is die hier T9o ofzoiets, middle pair en een gutshot, of QT, KT dat soort handen, QJ, A9 alles wat een beetje iets is, er in gaat rammen op de flop als je hem raiset, go for it... als het zo eentje is die al z'n air A3o handen, K5s, Q8 etc. gaat doorvuren op de turn en river als je alleen callt, kun je daar voor kiezen...

meestal is een 'min'-raise niet echt optimaal, maar soms zien spelers het als zwakte en gaan ze dan handen zoals ik hierboven noemde, maar meestal kun je beter wel wat meer dan het minimum raisen, bijvoorbeeld hier op de flop (áls je denkt dat raisen beter is dan gewoon hem 3 straten blind laten afvuren.)

op de turn zou ik as played een gratis kaart nemen, en veel rivers callen.. deze turn hoewel-ie ons een flushdraw geeft, maakt ook heel veel twee pair handen en straten..

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

turn betten kost je equity. bet/folden sucks namelijk met TPTK+draws, en je kan eig geen checkraise callen.

en bovendien wat K2AA said, als je flop wil raisen voor value kan dat zeker wel wss

Beantwoorden
Citeren