Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hoe spelen we AA hier?

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
157 Weergaven
PotSplitt
Legacy Member

Hallo strategen,

Toen ik deze push na mijn raise zag was ik even iets te blij en besloot direct te pushen. Ik denk dat ik hier aardig wat value laat liggen tegen die caller. Had ik de push van BB hier gewoon moeten callen of minraisen in de hoop op een 3way?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ($4.85) 49bb
Hero (UTG+1) ($10.42) 104bb
MP1 ($8.85) 89bb
MP2 ($5) 50bb
CO ($9.44) 94bb
BTN ($9.86) 99bb
SB ($10.75) 108bb
BB ($2.16) 22bb

Pre-Flop: ($0.15, 8 players) Hero is UTG+1 A♥ A♦
1 fold, Hero raises to $0.40, 4 folds, SB calls $0.35, BB goes all-in $2.16, Hero goes all-in $10.42, SB folds

Flop: 7♣ Q♥ A♠ ($4.72, 2 players, 2 all-in)

Turn: K♣ ($4.72, 2 players, 2 all-in)

River: 2♦ ($4.72, 2 players, 2 all-in)

Spoiler

Final Pot: $4.72
BB shows two pair, Aces and Kings
K♦ A♣
Hero shows three of a kind, Aces
A♥ A♦

Hero wins $12.77 (net +$2.35)

SB lost $0.40
BB lost $2.16

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
CastAside
PokerStrategist

haai

Speel geen FR maar probeer het ff

Ik denk niet dat de sb na een shuv van de bb en dan nog jou minraise, daar alleen wil callen komt allemaal vrij sterk over allemaal, zou ie dat wel doen met wat voor range zit ie daar dan?
JJ,1010,KQs, QQ?, AQs AJs iig niet met complete air!

Isoleren van de BB lijkt me hier niet verkeerd, 3way met AA lijkt me niet ideaal of je moet kunnen folden op een drawy board met veel actie.

Ik zou het mezelf daar niet lastiger willen maken je hebt al een AI tegen slechter en die sb ben je denk ik liever kwijt dan rijk.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hey,

Ligt een beetje aan SB zn stats. Als SB een huge spewtard is die alles afcallt dan wil ik nog wel eens zon shove van BB alleen callen zodat hopelijk die spewtard van een SB ook meegaat, want voor 100bb folden ze hun trash sowieso, maar uit ervaring heb ik gezien dat ze voor 20bb soms nog wel is willen callen met random hands. Dus als SB een mega fish is dan call ik zodat hij hopelijk ook callt, want dan kun je postflop nog wel veel value uit hem halen.

Is het een reg/redelijk normale speler dan isoshove ik de BB ook gewoon. Als je dan de shove van BB alleen callt komt dat erg nutsy over, want het doel van een isoshove is dat je alleen vs BB HU wil komen.. en stel dat je 1010 had dan zou je hier ook over de BB heen shoven, want je hebt geen zin om 3way naar de flop te gaan met deze hand. Over het algemeen zul jij wat wijder isoshoven over zon shortie, zeg 1010+ AJ+ ong, dus dan kunnen regs je ook nog wel wat minder credit geven voor alleen KK/AA en zullen ze af en toe ook nog wel wat lighter afstacken. Dus als je dan opeens callt komt dat wel erg sterk over vs spelers die nadenken, dan straal je echt uit van "plz call, ik hoef nergens bang voor te zijn want ik heb de nuts". Maar tegen fishy spewtards die toch niet nadenken kan het wel imo.

Hopelijk is het nog een beetje te volgen :tongue:

Beantwoorden
Citeren
CastAside
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door divvie
Hey,

Ligt een beetje aan SB zn stats. Als SB een huge spewtard is die alles afcallt dan wil ik nog wel eens zon shove van BB alleen callen zodat hopelijk die spewtard van een SB ook meegaat, want voor 100bb folden ze hun trash sowieso, maar uit ervaring heb ik gezien dat ze voor 20bb soms nog wel is willen callen met random hands. Dus als SB een mega fish is dan call ik zodat hij hopelijk ook callt, want dan kun je postflop nog wel veel value uit hem halen.

Is het een reg/redelijk normale speler dan isoshove ik de BB ook gewoon. Als je dan de shove van BB alleen callt komt dat erg nutsy over, want het doel van een isoshove is dat je alleen vs BB HU wil komen.. en stel dat je 1010 had dan zou je hier ook over de BB heen shoven, want je hebt geen zin om 3way naar de flop te gaan met deze hand. Over het algemeen zul jij wat wijder isoshoven over zon shortie, zeg 1010+ AJ+ ong, dus dan kunnen regs je ook nog wel wat minder credit geven voor alleen KK/AA en zullen ze af en toe ook nog wel wat lighter afstacken. Dus als je dan opeens callt komt dat wel erg sterk over vs spelers die nadenken, dan straal je echt uit van "plz call, ik hoef nergens bang voor te zijn want ik heb de nuts". Maar tegen fishy spewtards die toch niet nadenken kan het wel imo.

Hopelijk is het nog een beetje te volgen :tongue:

Goed man!

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt Topicstarter
PotSplitt
Legacy Member

Heel duidelijk Div, maar villain was unknown en de meeste mensen op NL10 kunnen toch niet nadenken, dus misschien toch beter callen. Blijft een kutsituatie :P

Beantwoorden
Citeren