Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AJ button

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
187 Weergaven
Horemanske
PokerStrategist

Poker Stars, $0.02/$0.05 No Limit Hold'em Cash, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

CO: $15.92 (318.4 bb)
Hero (BTN): $5 (100 bb)
SB: $7.29 (145.8 bb)
BB: $3.91 (78.2 bb)
UTG+1: $5 (100 bb)
UTG+2: $2 (40 bb)
MP1: $2.74 (54.8 bb)
MP2: $1.80 (36 bb)
MP3: $5.20 (104 bb)

Preflop: Hero is BTN with J A
2 folds, MP1 calls $0.05, MP2 calls $0.05, 2 folds, Hero raises to $0.30, 2 folds, MP1 calls $0.25, MP2 calls $0.25

Flop: ($0.97) T A T (3 players)
MP1 checks, MP2 checks, Hero bets $0.45, MP1 folds, MP2 calls $0.45

Turn: ($1.87) 8 (2 players)
MP2 checks, Hero checks

River: ($1.87) J (2 players)
MP2 bets $1.05 and is all-in, Hero calls $1.05

Results:

Spoiler

$3.97 pot ($0.16 rake)
Final Board: T A T 8 J
Hero showed J A and lost (-$1.80 net)
MP2 showed T A and won $3.81 ($2.01 net)

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Hey Horemanske, gedownmoved? :(

Heb je stats op deze speler? Ik vind zelf dat je cbet wel iets groter mocht, rond de 65 - 70 cent. Ik zou hier op de river foldden, omdat dit echt een typische play is van Tx. Ook een flush komt hier aan en ik zie villain ook wel met KQs of KJs callen op je cbet hier (omdat deze te klein is).

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Typische play van tx? Die protecten toch tegen een flush op de turn of raisen sowieso om value te krijgen van ax. Denk eerder dat ze op een paartje zitten cq ax hand. Cbet is ook goed met halve pot, omdat je met een gortdroge flop zit. De kans dat je daar tegen at zit is veel kleiner dan de kans op allerlei andere handen, dus de call op de river is ook een nobrainer. Flush zie ik ze niet zo vaak hebben, omdat dat een runner runner is.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Hey Horemanske, gedownmoved? :(

Heb je stats op deze speler? Ik vind zelf dat je cbet wel iets groter mocht, rond de 65 - 70 cent. Ik zou hier op de river foldden, omdat dit echt een typische play is van Tx. Ook een flush komt hier aan en ik zie villain ook wel met KQs of KJs callen op je cbet hier (omdat deze te klein is).

Ik vind zijn cbet goed, je hoeft niet echt te protecten op de flop (want wie gaat er nou een gutshot chasen op een paired board?) en door 1/2e pot te betten krijg je wss nog wel een straat value uit PP of een lagere aas. AK zou hier 3betten, AQ misschien. en er zijn niet onwijs veel 10x handen die hier preflop OOP kunnen callen dus ik zou er normaal gesproken vanuit gaan dat ik de beste hand heb.

Als je dan denkt dat hij op de river capabel is om een bluf te maken zou ik hier de turn ook behind checken. Een PP gaat hier folden op nog een bet en een hand als A6s wss ook. Dus er is niet heel veel value te halen op de turn.

River is denk ik een call als je denkt dat hij dit ook doet met AQ, of als je denkt dat hij dit op de river kan doen als een bluf met eventueel een lage PP. Gezien zijn stack is het een fish maar dunno hoe graag hij wil spewen. De enige handen die je hier nu nog beat hebben zijn 88 en 10x, gezien JJ je preflop zal reraisen, zeker als shortstack. Al zal AQ dat ook wss wel doen bedenk ik me nu... Maja, Gezien je hier slechts 1 op de 4x goed hoeft te zitten zou ik dit callen.

Maar de handjudges zullen wss precies het tegenovergestelde zeggen van wat ik zeg, dus niet teveel van aantrekken. :D

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Typische play van tx? Die protecten toch tegen een flush op de turn of raisen sowieso om value te krijgen van ax. Denk eerder dat ze op een paartje zitten cq ax hand. Cbet is ook goed met halve pot, omdat je met een gortdroge flop zit. De kans dat je daar tegen at zit is veel kleiner dan de kans op allerlei andere handen, dus de call op de river is ook een nobrainer. Flush zie ik ze niet zo vaak hebben, omdat dat een runner runner is.

De Tx in zijn villain's range bestaan uit: AT, KTs, JTs.
Bij AT hoeft hij niet te protecten
Bij KTs van ruiten hoeft hij ook niet te protecten
Bij JTs van ruiten hoeft hij ook niet te protecten

Genoeg Tx die niet protect dus, eigenlijk alle Tx.
En een speler met zo'n kleine stack gaat imo vaak wel op een gutshot door met zijn KQ of KJ. Dus ik vind zijn shove op de river vrij easy fold na dat passieve gespeel.

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Ok, wat telt hier is dat villain slechts 36bb heeft. Na je flop cbet rest jou maar één bet over op de turn. Dus zet hem gewoon all-in op de turn! Na zijn flopcall is hij quasi committed en zal hij nooit folden. Vergeet niet dat MP2 meelimpt preflop en je raise callt. Met 36 bb is dat dus een zeer slechte speler. Tx zit in zijn range maar ook elke A9 tot A2 (suited en offsuit) waartegen je voor ligt. En zo'n speler zal nooit een A folden!

As played, call river.

@Horemanske: flop is plusminus droog, halfpot bet is wel ok.

Beantwoorden
Citeren