Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] JJ, again a good fold?

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
125 Weergaven
Poefters
PokerStrategist

Ik neig hier naar een fold...JJ vs QQ+/AK...villian was 10/4 over 1k..dus in het beste geval een flipje...ja toch eh?

Als deze hand inorde is lijkt het mij dat ik het onder de knie krijg om deze te folden en zal ik in de toekomst minder van dit soort type handen nog moeten posten :-)

$0.10 NL - Holdem - 9 players
Hand converted by PokerTracker 3

LP: $5.34
CO: $10.00
BTN: $22.71
Hero (SB): $11.96
BB: $9.98
UTG: $3.55
UTG+1: $10.00
MP: $9.85
MP+1: $10.00

Hero posts SB $0.05, BB posts BB $0.10, UTG+1 posts DB $0.10

Pre Flop: ($0.25) Hero has J♣ J♦

fold, UTG+1 checks, MP raises to $0.50, fold, fold, CO calls $0.50, fold, Hero raises to $2.00, fold, fold, MP raises to $5.00

Spoiler

, fold, fold

MP wins $4.70

5 reacties

Je hoeft hier niet te squeezen. Zeker tegen een 10/4 speler vind ik een call beter, omdat je je eigen met een 3-bet isoleert tegen beter.

Als je toch besluit te squeezen is het easy fold op een 4-bet.

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Je hoeft hier niet te squeezen. Zeker tegen een 10/4 speler vind ik een call beter, omdat je je eigen met een 3-bet isoleert tegen beter.

Als je toch besluit te squeezen is het easy fold op een 4-bet.

Dit, callen voor setvalue en 'm stacken als je hit.

Neoken
PokerStrategist

Waarom in godsnaam ga je een 10/4 speler 3betten met JJ? Je weet dat hij enkel zal callen/raisen met betere handjes...

Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Neoken
Waarom in godsnaam ga je een 10/4 speler 3betten met JJ? Je weet dat hij enkel zal callen/raisen met betere handjes...

Ja das waar...Maar het 3betten was op auto-piloot waarna ik snel tot een herzien kwam :-D

Zonde van het dode geld...i know...Maar weet nu ondertussen al dat dit een leak is auto-3bett'n tegen zulke speler daar ik nu besef dat ik meestal achter lig...thx for the info!

LaughingMan85
Elite Grinder

Zoals al is aangehaald moet je hier absoluut niet 3betten vs een rock met JJ.
Over het algemeen zou je bij FR standaard enkel broke moeten gaan met KK+ preflop omdat er zo nitty wordt gespeeld dat je zeker niet profitabel broke kunt gaan met JJ en zelfs met QQ/AK is dit ook vaak het geval