Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

JTs NL10 blaze

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
334 Weergaven
Maxke555
Oldschool Grinder

Prima, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BTN: $6.34 (63.4 bb)
SB: $21.24 (212.4 bb)
BB: $19.46 (194.6 bb)
UTG: $17.83 (178.3 bb)
MP: $25.55 (255.5 bb)
Hero (CO): $11.51 (115.1 bb)

Preflop: Hero is CO with J T
UTG folds, MP calls $0.10, Hero raises to $0.50, 3 folds, MP calls $0.40

Flop: ($1.15) T 2 5 (2 players)
MP checks, Hero bets $0.60, MP raises to $1.20, Hero calls $0.60

Turn: ($3.55) J (2 players)
MP bets $0.90, Hero calls $0.90

River: ($5.35) 9 (2 players)
MP bets $1.35, Hero calls $1.35

Results:

Spoiler

$8.05 pot ($0.40 rake)
Final Board: T 2 5 J 9
MP showed J K and lost (-$3.95 net)
Hero showed J T and won $7.65 ($3.70 net)

Vilain is unknown.

Ik wordt hier op de flop insta geminraised.
Ik call met de bedoeling de turn te herevalueren omdat ik merk dat zeer snelle min checkraises vaak air zijn (niet zeker of deze aanname correct is)

Ik turn 2 pair dus ben van plan down te callen indien zijn bet sizing ok blijft.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
MoneyStef
PokerStrategist

Lijkt me wel goed gespeeld. Is er een reden waarom je preflop zo hoog raised?

Beantwoorden
Citeren

oke, mij lijkt dat je die minraises wel wat meer respect kan geven maar als je twee paar turnt en hij bet klein door vind ik het wel fine. ik zie hem hier juist veel vaker 22 55 inlimpen en daarna minraisen. Die J is natuurlijk naar als hij niet bluft omdat er door die flop bijna geen 2 paar handen mogelijk zijn. Maar als je de read hebt dat hij op de flop bluft en doorzet is het goed.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door honesty44
mij lijkt dat je die minraises wel wat meer respect kan geven maar als je twee paar turnt en hij bet klein door vind ik het wel fine. ik zie hem hier juist veel vaker 22 55 inlimpen en daarna minraisen. Die J is natuurlijk naar als hij niet bluft omdat er door die flop bijna geen 2 paar handen mogelijk zijn. Maar als je de read hebt dat hij op de flop bluft en doorzet is het goed.

preflop isoleer ik naar 0,40$. flop maak ik het 0,70$, je maakt het nu net iets meer dan 1/2 pot, wat imo wel heel weinig is. hoe je die minraises moet interpreteren is vrij villian dependent. als iemand zeer passief is, dan zijn dit soort minraises vrij vaak nutsy handjes. als iemand aggro is, dan zijn het vaker draws en soms zelfs totale air handjes. hier moet je dus wel een goed onderscheid in kunnen maken.

eens je callt en je turnt 2 pair kom je bij deze bet sizings niet meer weg. villian kan dit met iets als 22,55 doen, maar ook met Tx (AT, KT) een gelimpte JJ, QQ (ik zie dit op de micro's toch nog regelmatig voorkomen) of totale air. hier raisen op de turn maakt weinig sense, omdat je hierdoor al zijn bluffs laat folden en alleen maar actie krijgt van beter..

Beantwoorden
Citeren
Maxke555 Topicstarter
Maxke555
Oldschool Grinder

Isoleer bijna altijd naar 5x maar 4x is misschien wel beter.

Lastig dat er in blaze geen stats werken. Dit maakt zulke flop beslissingen wel een stuk lastiger natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren