Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KAs flushdraw T hoge flop

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
146 Weergaven
Timmaywin
Oldschool Grinder

Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.10 BB (8 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP1 ($4.91)
MP2 ($12.20)
CO ($17.73)
Button ($3.79)
SB ($10.05)
BB ($14.80)
UTG ($10.10)
Hero (UTG+1) ($10.93)

Preflop: Hero is UTG+1 with A, K
1 fold, Hero bets $0.30, 5 folds, BB calls $0.20

Flop: ($0.65) 9, 7, 10 (2 players)
BB checks, Hero bets $0.40, BB raises to $1.70, Hero ???

Ik geloof niet dat hij hier een set of straat heeft gehit, als hij toppair TT heeft, heb ik nog genoeg outs om op de turn een overpair of flush te hitten. Echter, hij 4bet me hier, is het dan nogsteeds een goede call om een coinflip aan te gaan?

6 reacties
LaughingMan85
Elite Grinder

eerst en vooral villain 4bet je hier niet maar 2bet je, ten tweede waarom denk je niet dat villain hier een set heeft? zijn range bestaat vooral uit PP's dus een set is toch wel waarschijnlijk
Op deze raise call ik wel omdat je drawt naar de nuts, de pot al groot genoeg is, je positie hebt en er nog twee straten moeten komen waar je value kan halen

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
eerst en vooral villain 4bet je hier niet maar 2bet je, ten tweede waarom denk je niet dat villain hier een set heeft?

Dat snap ik niet, villain reraised 4x mijn betsize?

ten tweede waarom denk je niet dat villain hier een set heeft?

villain speelt 30% van zijn handen met 15% raise pre-flop met 55% aggressie,kwam voor mij niet overtuigend over

Lucian0
PokerStrategist

2bet/3bet houdt niet de raisesize in.
Na een bet krijg je een reraise (2bet), raise jij vervolgens weer (3bet) etc. etc.

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin
Oldschool Grinder

Ok dan, weer wat geleerd, alhoewel ik het persoonlijk wel interessant vind hoe groot de reraise size van villain is als ik een aantekening van hem maak. Tot nu toe duidde ik dat aan met 2/3/4bet lol.

LaughingMan85
Elite Grinder

raisesizes duid je meestal aan met het aantal BB.
Als villain hier inderdaad veel handen speelt kun je zijn range nog wat uitbreiden met SC's enzo maar dat verandert niks aan het feit dat een set hier heel goed mogelijk is.
Ook verandert het niks aan het feit dat een call hier de beste optie is want het is goed mogelijk dat villain naar een lagere flush drawt

raisesizes duid je meestal aan met het aantal BB.
Als villain hier inderdaad veel handen speelt kun je zijn range nog wat uitbreiden met SC's enzo maar dat verandert niks aan het feit dat een set hier heel goed mogelijk is.
Ook verandert het niks aan het feit dat een call hier de beste optie is want het is goed mogelijk dat villain naar een lagere flush drawt

plus1

je zit hier meestal tegen een pp die gehit heeft of misschien een SC die semi-bluft.