Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl4 KK

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
229 Weergaven

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG fery15 ($3.46)
CO Hero ($4.04)
BTN ValentoZZ ($3.94)
SB NagaQueen555 ($6.03)
BB bonheur886 ($4)

Pre-Flop: ($0.06, 5 players) Hero is CO K♠ K♦
fery15 calls $0.04, Hero raises to $0.20, 1 fold, NagaQueen555 calls $0.18, 1 fold, fery15 folds

Flop: 9♦ 5♣ Q♥ ($0.48, 2 players)
NagaQueen555 bets $0.34, Hero calls $0.34

Turn: 8♠ ($1.16, 2 players)
NagaQueen555 checks, Hero bets $0.83, NagaQueen555 raises to $1.80, Hero goes all-in $2.67, NagaQueen555 calls $1.70

River: 10:spade: ($8.16, 2 players, 1 all-in)

Moet hier gewoon folden op zijn reraise vrees ik.

Sidenote: Nog wat video's bezien en op een of andere manier lijkt het daar gewoon binnen te vloeien met het geld. Mensen blijven maar callen en heb dat precies niet bij mij :P

4 reacties

Ik ga hier gewoon broke op de flop, tenzij ik een read heb dat donkbets sterkte betekenen.

Gerv
Elite Grinder

Hoi Timbo,

Enige redenen waarom je niet de Flop raised voor pure value?

As played op de Turn: Zodra je de Turn bet heb je iets van 1.8:1 wat grofweg 35% Equity is.

Ik denk dan dat ik vaak genoodzaakt ben te bet/callen puur omdat ie Toppairs kan overplayen en je nog steeds equity hebt tegenover 2pair ook al completen er 2 straightdraws waarvan 1 gutter en 1 captain obvious

Mvg,
Gerv

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wel ik raisde de flop hier inderdaad niet voor value. Dit omdat ik bij een raise alleen nog mensen zie mee gaan met TPTK of iets beters. Andere handen zoals Qx hou ik zo nog in de hand.
Als de turn geen A bevat verwacht ik met deze handen dan nog wel een bet en hierop zou ik dan reraisen.

Als je dan zijn lijn bekijkt:
PreFlop --> Call
Flop --> Cbet
Turn--> check/raise ziet er dan uit dat zijn check meer een bluf induce check was natuurlijk zoals je al zij zie ik deze move zeker gedaan worden met TPTK

Gerv
Elite Grinder

Ik raise gewoon de Flop smallish omdat ik hem gewoon de fout wil laten maken om light te callen. Er zijn best wel wat kaarten die je niet wilt zien want het ''kan'' zijn range hitten

Het maakt je hand ook nog meer easy to play door de flop te raisen