goed dat je de hand opent, BB is een dikke vis en daarom wil je wat meer handen tegen hem spelen. Waarschijnlijk kan je pre ook 1 BBtje groter spelen zodat je de pot sneller kan opblazen tegen hem.
Heb je in die 88 handen nog showdowns van hem gezien, welke line neemt hij postflop. called hij down zoals de meeste vissen of gaat het gas er bij hem op. hij heeft ook maar 37BB waardoor het niet zo'n hele grote fout kan zijn als je er een keer naast zit.
Zijn raise ziet er wel sterk uit maar als je door voorgaande handen de read heeft dat hij agro speelt(lijkt me bijna wel als hij iedere 2 handen een flop ziet en toch een agressiefactor van boven de 2 heeft. Hij lijkt dus niet zo callerig postflop maar kan een run aan goede flops zijn natuurlijk.
ALs je hem nu allin zet heb je rond de 35% nodig ik denk als hij zijn draws(en die heeft hij er heel veel) hier ook raist dat je makkelijk er aan komt.
De pot is voor zijn raise 2,50 en hij heeft nog 2,67 over.\
Ik heb er maar een fractie van de flushdraws bij gedaan, bijna geen slechtere handen bij gedaan.
Board: Ts Js 4c
Dead:
equity win tie pots won pots tied
33.163% { KhJd }
66.837% { TT+, 44, AsKs, AsQs, AJs, AsTs, As9s, As8s, As7s, As6s, As5s, As4s, KJs, KsTs, Ks9s, Ks8s, QJs, QsTs, Qs9s, Qs8s, JTs, J4s, AJo, KJo, QJo, JTo, J4o }