Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KJs - Toppair

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
160 Weergaven

Heb bijna geen stats op de speler... Wat moet je nou met deze hand. Pre: Fold/call/3bet? Flop en turn? I really would not knowww ?(

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]BB$1.62:///////;MP3$14.39:///////;CO$10.85:///////;BU$3.65:///////;SB (Hero)$10.84:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with J:s, K:s.
MP3 raises to $0.35, 2 folds, Hero calls $0.30, BB calls $0.25.

Flop: ($1.05) 4:s, K:h, 6:c (3 players)
Hero checks, BB checks, MP3 bets $0.70, Hero calls $0.70, BB folds.

Turn: ($2.45) 5:c (2 players)
Hero checks, MP3 bets $2.00, Hero folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.45.

4 reacties

Vind het nh preflop kan je wel callen!

TimPS
Oldschool Grinder

Meh. Ik speel niet graag passief vanuit de SB. Bovendien is KJ een hand die postflop vaak problemen gaat geven, omdat ze vaak gedomineerd wordt. KJo muck ik hier dan ook. Diezelfde suit ziet er natuurlijk wel sexy uit, maar dan nog vind ik passief spelen vanuit de SB echt niet leuk.

Ik denk dat ik dus ofwel muck (veiligste optie) ofwel de agressie overneem door te 3betten. Het lastige is dat je niets weet over MP3, dus dat je niet weet hoe hij gaat reageren op een 3bet en hoe hij nadien op de flop speelt.

Ik denk dat ik mijn hand hier dus gewoon wegsmijt, tot ik een wat beter beeld van hem heb. Dan verkies ik het 3-betten.

As played toont Villain veel sterkte door multiway te betten. Een call op de flop kan nog wel, omdat het tamelijk klein is, maar als hij zijn agressie op de turn verderzet en je bovendien nog maar weinig redraws hebt (enkel een J maakt je blij, denk ik) is het een goede fold.

janmatheij
PokerStrategist

als ik de flop call en ik hit de koning zou ik zelf uitbetten word ik geraised gooi ik ze alsnog weg.
nu kan villian betten met elk paar onder de koning of bluf omdat je alleen maar ch/call speelt.
je spel lijkt wel wat zwak zo.(denk ik :D)

DeKuip
Elite Grinder

Preflop kun je ook folden, callen en raisen met deze hand. Als je het niet vertrouwt kun je folden. Als je wat meer betrouwbare stats hebt kun je wellicht raisen. Maar ik vind de hand eigenlijk te mooi en call gewoon omdat je goede toppairs kunt floppen.

Flop c/c is ook in orde en de turn check/fold vind ik ook prima, nh :)

@janmatheij: de reden waarom donkbets niet zo goed zijn geef je zelf ook wel aan. Als standaard line tegen donkbets raise ik ze vaak om te laten folden. In jouw geval laat ik je zelfs Kx folden en dus ben je heel erg exploitable.