Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AQo

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
129 Weergaven
crazyguy
Oldschool Grinder

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BB$10.85:///////;MP2$9.60:///////;MP3$2.99:///////;CO$9.70:///////;BU$12.83:///////;SB (Hero)$12.48:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with Q:c, A:d.
4 folds, Hero raises to $0.30, BB calls $0.20.

Flop: ($0.6) Q:h, 3:c, 2:h (2 players)
Hero bets $0.45, BB calls $0.45.

Turn: ($1.5) 2:d (2 players)
Hero bets $1.00, BB calls $1.00.

River: ($3.5) K:h (2 players)
Hero bets $1.90, BB raises to $9.10, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $5.4.

is het hier goed om op de river te folden aangezien hij hier bijna altijd een flush heeft gehit ofwel KQ heeft?

2 reacties
Neoken
PokerStrategist

Preflop raise ik naar 0.40, maar dat is een detail.

Flop betsize vind ik goed. Die 2 op de turn maakt het minder waarschijnlijk dat villain een setje heeft, en dus meer waarschijnlijk dat hij Qx/FD heeft. Dus op de turn zou ik iets groter betten voor value/protectie.

River is een klotekaart aangezien je nu enkel nog iets als QJ/QT beat. Ik zou dus voor een blockbet/fold gaan, en 1/3 pot betten. Van die mindere handjes ga je nog een call krijgen, en de sterkere handen gaan u raisen.

Prima gespeeld zo imo, je betsizing preflop en postflop vind ik wel in orde. Eventueel kun je de turn $1.10 of $1.20 maken omdat villain vaak een flush draw heeft en omdat KQ/QJ toch niet folden als je wat groter bet.

De river is erg vervelend, ik denk dat je niet broke kunt gaan als villain groot bet of raised. Een blockbet lijkt me wel verstandig omdat je nog wat value kunt krijgen van QJ/QT of misschien JJ/TT terwijl die handen waarschijnlijk behind checken als je checked. C/c is geen goede speellijn hier omdat zwakkere handen behind checken en villain je bijna altijd beat heeft of soms bluft als hij wel bet. C/f zou wel kunnen, maar dat is toch wel weer zwak en je legt soms nog de beste hand weg, omdat villain kan reppen dat hij een flush of KQ heeft. Om deze redenen wordt b/f wel aantrekkelijk, vooral als je soms nog wat value krijgt van zwakkere handen. En je weet wel zeker dat je beat bent als villain dan raised.