Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

KQs 4-way, 2pair op turn

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
187 Weergaven

Ik raise KQs en krijg 3 callers. Ik flop TP good kicker. Ik c/bet (had groter gemoeten denk ik?) en krijg een minraise achter me. Deze minraiser is een 31/22/2.3 speler over de eerste 50 handen. Ik besluit te callen en de turn te evalueren.
De turn is een K, ik heb nu 2 pair. Ik check in de hoop dat hij weer bet, zodat ik kan check/raisen voor value + protection.

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($4.92)
BB ($7.58)
UTG ($7.23)
Hero ($10.48)
CO ($10)
BTN ($9.85)

Dealt to Hero Q♣ K♣

fold, Hero raises to $0.40, CO calls $0.40, BTN calls $0.40, fold, BB calls $0.30

FLOP ($1.65) 2♣ 4♠ Q♠

BB checks, Hero bets $1.20, CO raises to $2.40, BTN folds, BB folds, Hero calls $1.20

TURN ($6.45) 2♣ 4♠ Q♠ K♥

Hero checks, CO bets $3.30, Hero raises to $7.68 (AI), CO calls $3.90 (AI)

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
martijnde666
Oldschool Grinder

Is nice hand, alleen op de flop, zou ik beslissen: schuiven of folden :)

Is denk ik een fold omdat:

Aan de line van CO te zien ga ik hier aan een setje 22/44 denken, veel vissen minraisen een set klein op de flop omdat ze je niet willen wegjagen.

Terwijl dat wij hier een stuk groter zouden raisen voor value en protection.

Denk niet dat hij een FD had omdat dat een fish met een FD gewoon lekker c/c speelt en pas als deze aankomt zn overige stack schuift :)

Beantwoorden
Citeren
timbo158
PokerStrategist

Lastige spot, je hebt wel 2pair maar dat maakt niet echt iets uit tegen villain zijn range : sets/draws/ (alleen als hij hier AQ zou raisen veranderd het wel).
Ik zou denk ik ch. call/ch. fold spelen hier of misschien al folden op de flop, maar dat vind ik altijd zo weak.

Villain minraiset hier wel in een 4-way pot, dan lijkt het er toch niet echt op dat hij FE wilt bereiken maar value. Daarom kan je de KQ misschien al op de flop folden.

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Hey Xpload,

Ik denk dat ik veel kaarten niet wil zien op de Turn dus ik denk dat ik meer neig naar een schuif dan een call/fold.

De Turn is pretty much the best card in the whole deck more or less dus ik denk dat je hier wel moet check/callen want als ie bluffed is dit een uitermate goeie bluffcard voor hem + denk niet dat ie vaak met naked flushdraws aankomt zetten

Mvg,
Gerv

Beantwoorden
Citeren