Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MSS-66 limp in UTG+2

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
148 Weergaven
Pimh112
Poker Player

Hee,

Tot nu toe had ik élke hand die ik speelde geraised, en ik dacht, misschien een potje proberen te zien met een paartje 6én.

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.25(BB) Replayer
SB ($11.07)
BB ($3.30)
UTG ($14.46)
UTG+1 ($1.61)
Hero ($11.55)
MP1 ($4.65)
MP2 ($8.64)
CO ($1.80)
BTN ($10.05)

Dealt to Hero 6♠ 6♥

fold, fold, Hero calls $0.25, fold, fold, fold, fold, SB calls $0.15, BB checks

FLOP ($0.75) 9♦ J♠ 6♣

SB checks, BB checks, Hero bets $0.55, SB calls $0.55, BB folds

TURN ($1.85) 9♦ J♠ 6♣ 8♦

SB checks, Hero bets $1, SB raises to $2.90, Hero ??????

3 reacties
Copymeistrr
PokerStrategist

Snapshove zou ik doen. :)

Toxicgod
Oldschool Grinder

Shove. als je al hebt besloten om met 66 te gaan spelen dan fold je niet als je trips hit neem ik aan? Anders zie ik het nut niet om ze te gaan spelen.

tevens zou ik je aanraden dat als je ze toch wil spelen. Raise ze dan. Limpt gewoon NOOIT met MSS. Alleen als er echt iets van 4-5 hebben gelimpt. en je een PP hebt zou je kunnen limpen In Positie

Hij heeft waarschijnlijk 2 pair gehit. Als je pech heeft heeft hij een draw GEHIT. of nog niet. en dan heb je nog zat outs op de river imo

noisecore
Oldschool Grinder

Hoi Pimh112, leuk dat je handen post het is erg goed om je spel te verbeteren :)

Zoals je in de basic artikels waarschijnlijk wel gelezen hebt limpen we niet met MSS. Dit om postflop fouten te reduceren tot een minimum. als we spelen raisen we, dit doen we voor value omdat we enkel goede handen openen en zeker uit de early positions. We hebben niet de stack om 66 voor setvalue te spelen en als we limpen moeten we op een raise opgeven.

zoals toxicgod al zei als we hier 66 limpen spelen we om trips te hitten en als we dat doen dan gaan we daar broke mee, anders heeft het niet veel nut.
Ik vind je betsizing op de turn overigens veel te klein, het board is zeer drawheavy dus een bet van 1,40$ of 1,50$ zou hier beter zijn. als hij je dan raised moet hij ook groter raisen en kan je er makkelijk overshoven, want de enige combo die je hier beat heeft is 10-7. Een hogere set zal hij niet hebben want die pocketpairs zou hij wel raisen preflop.

groetjes :)