Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl5 Ak

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
203 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BB (Hero)$5.08:///////;MP2$3.72:///////;MP3$5.44:///////;CO$4.23:///////;BU$2.00:///////;SB$5.02:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with K:s, A:s.
2 folds, CO raises to $0.15, 2 folds, Hero raises to $0.45, CO calls $0.30.

Flop: ($0.92) 2:h, 4:d, 9:h (2 players)
Hero bets $0.60, CO calls $0.60.

Turn: ($2.12) A:h (2 players)
Hero bets $1.00, CO calls $1.00.

River: ($4.12) J:d (2 players)
Hero bets $3.03, CO folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $4.12.

Preflop lijkt me standaard.
Flop zat ik te twijfelen of een cbet verstandig was maar na m'n 3bet wilde ik het initiatief niet weggeven eigenlijk. 2/3 pot leek me we een geschikte size.
Turn is wel een scarecard natuurlijk dus speelde hier met de intentie bet/fold. Geen raise dus leek me sterk dat ie hier een flush/set/2pair had aangezien die meestal wel worden geraised op de flop of turn. River is geen slechte kaart, alleen JJ en AJ improven hier eigenlijk nog. Volgens mij heb ik hier vaak genoeg de beste hand om hier te shoven.

2 reacties
minez1
PokerStrategist

Best een nice hand.

Preflop zou ik er persoonlijk nog een BB bijgooien omdat je OOP zit.

Flop is niet echt lekker en tegen bepaalde tegenstanders (die weinig folden op een c bet) zou ik de cbet achterwege laten.

Hier zonder stats, tegen 1 tegenstander en met iniatief vindt ik dat je wel goed kan c betten. Ook hier zou ik de sizing wat hoger maken, ik denk zo'n 75 cent.

Denk erom dat je met een zwakke hand niet kleiner gaat betten als dat je zou doen als je een sterke hand had. Dus als je bijvoorbeeld bluft; maak de sizing dan niet bijvoorbeeld een halve pot, terwijl je 3/4e pot zou betten als je wel echt een sterke hand had.

De turn zou ik 1.5$ maken

De river zou ik het er ook gewoon ingooien. Je wordt nog wel met minder afgecalld.

Wryzeth
PokerStrategist

Minez1 heeft alles wel gezegd. Pre-flop is fine, maar moet iets groter omdat je uit positie zit ($0.55). De flop c-betten is wel mogelijk, in 3-bet pots krijg je best vaak krediet voor een goede hand en daarnaast mag je elke A en K nog wel als outs rekenen. Daarnaast heeft villain een fishy stack en is het best mogelijk dat hij loose 3-bets called. Maar het blijft een hele slechte flop omdat villain veel (over)pairs niet zal folden. De sizing vind ik verder wel prima, in een 3-bet pot hoef je nooit zo groot te c-betten omdat de pot al groot is en villain minder draws in zijn range heeft.

Als je dan een A hit op de turn zou ik ook een stuk groter doorbetten ($1.50), je tegenstander zal bijvoorbeeld zijn QQ en KK niet meteen opgeven op de turn, maar vaak wel op de river. Daarom moet je er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk investeren op de turn, waardoor het voor je tegenstander ook moeilijker wordt om te folden op een rivershove, omdat ze nog maar zo'n klein gedeelte van hun stack over hebben waarmee ze een grote pot kunnen winnen.