Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] nl 10 AA

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
132 Weergaven
pokerlaika
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]CO$42.03:///////;BU$28.15:///////;SB$102.31:///////;BB$13.94:///////;UTG1$15.25:///////;UTG2$56.54:///////;MP1$32.42:///////;MP2 (Hero)$25.70:///////;MP3$29.69:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP2 with A:c, A:d.
3 folds, Hero raises to $1.00, MP3 folds, CO calls $1.00, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($2.35) Q:s, 8:d, 6:h (2 players)
Hero bets $2.00, CO raises to $4.00, Hero calls $2.00.

Turn: ($10.35) Q:d (2 players)
Hero checks, CO bets $10.35, Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $10.35.

Is deze hand goed gespeeld op de flop en turn?

4 reacties
Neoken
PokerStrategist

Dit is NL25 en hoort hier eigenlijk niet thuis. Maar bon, ik zou hem allicht hetzelfde gespeeld hebben. Met een flop reraise zou je uzelf op zo'n droge board enkel isoleren tegen setjes. En op de turn heeft Qx u ook al beat. Dus easy check/fold.

Ik denk dat je de flop ook wel kan reraisen, een AQ of een KQ kan hij toch niet wegleggen:D

Neoken
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Ik denk dat je de flop ook wel kan reraisen, een AQ of een KQ kan hij toch niet wegleggen:D

Zelf heb je hier blockers voor AQ. Dus het is minder waarschijnlijk dat hij die hand heeft. En een hand als AQ/KQ zal hier toch niet zo vaak de flop raisen wanneer die toch niet drawy is. 88/66/QQ daarentegen zal wel meer geneigd zijn te minraisen voor value...

yoshiwa
Elite Grinder

dit hangt beetje af van villian zijn stats voormij
alsie hier retetight is fold ik soms de flop zelfs al , want alsie op zo een droog board minraised kan je ervanop aan dat je de turn ch-fold gaat moeten spelen.
Alsie vrij loose , en graag naar SD gaat raise ik het op de flop zzelfs nog eens , omdat je daar niet veel kan hebben dat hem beat , en AQ/KQ gatie nooit wegleggen dan. Hangt duswat af van villian.
de calll kan zeker ookwel , maar dan moet je idd op deze turn zeker ch-fold spelen.
Wat dee je als de turn een 3 was bv?