Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl 10 Ak

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
285 Weergaven
EevQQ
PokerStrategist

Vs unknown.

Besluit T niet te barrelen omdat board paired. Zijn bet ziet eruit als een stab dus call ik, heb nog outs naar een gutshot. River fold?

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]BU$3.82:///////;SB$9.80:///////;BB$4.90:///////;UTG1 (Hero)$11.17:///////;UTG2$4.31:///////;MP1$4.72:///////;MP2$13.45:///////;MP3$10.00:///////;CO$4.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is UTG1 with K:d, A:c.
Hero raises to $0.40, UTG2 folds, MP1 calls $0.40, 6 folds, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.95) 8:c, Q:d, J:h (2 players)
Hero bets $0.60, MP1 calls $0.60.

Turn: ($2.15) Q:s (2 players)
Hero checks, MP1 bets $0.71, Hero calls $0.71.

River: ($3.57) A:h (2 players)
Hero checks, MP1 bets $2.05, Hero calls $2.05.

Final Pot: $7.67.

Results follow:

MP1 shows three of a kind, queens(Qc Tc).
Hero shows two pairs, aces and queens(Kd Ac).

MP1 wins with three of a kind, queens(Qc Tc).

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

ik fold hier persoonlijk de turn al. je krijgt nooit de prijs om je gutshot te hitten, en zelfs al zou je hitten heb je nog kans dat je op de river tegen een FH aanloopt, waardoor je op de river eigenlijk amper meer value kan halen.

as played beat je op de river helemaal niks meer (los van AT en wat random blufs), dus fold river.

@ judge: maakt het hier uberhaupt sense om de flop te c-betten? dit board hit villian zijn range zo hard, dat je hier amper wat gaat laten folden, behalve lage PPs..

Beantwoorden
Citeren
EevQQ Topicstarter
EevQQ
PokerStrategist

Het vervelende is dat ik OOP tegen een unknown zit. Als ik weet dat hij graag float dan cbet ik niet. Hier dacht ik 22-77, wat toch een groot deel van z'n range is, te kunnen laten folden. 99-JJ called, T9s uiteraard ook.

Normaal gesproken check-fold ik turn, maar zijn bet ziet er zo zwak uit dat ik call. Maar je hebt waarschijnlijk gelijk hoor. Moet gewoon betere spots zoeken.

Beantwoorden
Citeren
DodoBrabbel
PokerStrategist

De turn callen vanwege zwakte/odds en dan de river check/folden terwijl je verbeterd lijkt me niet zo handig. Ik zou zelf graag bet/fold spelen op de river zodat slechtere pairs nog callen.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel
De turn callen vanwege zwakte/odds en dan de river check/folden terwijl je verbeterd lijkt me niet zo handig. Ik zou zelf graag bet/fold spelen op de river zodat slechtere pairs nog callen.

Ik zou hier ook zelf betten op de river, blockbet van 1.5 of zo... Vind dat de turn call wel kan omwille van de betsizing.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MoneyStef

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel

Ik zou hier ook zelf betten op de river, blockbet van 1.5 of zo... Vind dat de turn call wel kan omwille van de betsizing.

wat verwacht je hier nog te beaten dan op de river? turn callen kan (je krijgt iets meer dan 1:4 dus nog niet echt een mooie price ofzo, maargoed zeg dat een call net zou kunnen), maar verwacht je dat villian hier met een 8x hand of een Jx hand de flop gaat callen en vervolgens zelf de turn en de river gaat leaden? lijkt me niet..

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Na de float flop, 1/3 pot turn verwacht ik dat de range van villain uit pocket pairs, blufs (mogelijk met A), Jx, 8x, en nutshanden (JJ, Qx) bestaat.

Je haalt met een bet op de river value uit de blufs met Ax, mogelijks pocket pairs, Jx en 8x.

Dat villain de river gaat leaden weet je nog niet op het moment dat je de riverbet maakt, aangezien je OOP zit. Zoals villain de hand nu heeft gespeeld, verwacht ik dat hij eerder een nutsachtig hand heeft, maar dat weet je dus niet op het moment dat je je riverbeslissing moet nemen. Als je geraised wordt, kan je rustig folden.

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
ik fold hier persoonlijk de turn al. je krijgt nooit de prijs om je gutshot te hitten, en zelfs al zou je hitten heb je nog kans dat je op de river tegen een FH aanloopt, waardoor je op de river eigenlijk amper meer value kan halen.

as played beat je op de river helemaal niks meer (los van AT en wat random blufs), dus fold river.

@ judge: maakt het hier uberhaupt sense om de flop te c-betten? dit board hit villian zijn range zo hard, dat je hier amper wat gaat laten folden, behalve lage PPs..

Ik sluit me hier bij aan. Je callt de turn wel voor je gutshot maar je zal waarschijnlijk enkel actie krijgen als je beat bent. Daarnaast heeft villain ook nog amper stack behind dus veel geld zal je niet meer winnen.
Ik verwacht trouwens niet dat villain hier handen met SD value (pocket pairs, 8x, Jx) standaard in een bluf zal veranderen. Meestal zullen ze die behind checken.

@Dopiejopie: tegen een speler met zo een stack (waarbij ik dus afleid dat hij een zwakke speler is) zou ik deze flop zeker niet altijd c-betten...eigenlijk meestal niet. Deze flop hit zijn range inderdaad perfect en je zal hem enkel de lagere pockets pairs doen folden. Maar zijn range zal waarschijnlijk veel wijder zijn dan dat, dus ik verwacht hier niet zoveel folds bij een c-bet. Wat wel voor een c-bet spreekt is het feit dat je nog overcards en een gutshot hebt. De Q is dan wel een superslechte kaart om door te betten.

Beantwoorden
Citeren