Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl 10 - Kk

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
502 Weergaven
dopiejopie88
PokerStrategist

ik heb veel handjes op villian en vanuit zijn stats weet ik dat hij veel 3bet en squeezed. hij fold echter wel in 67% van de gevallen op 3bets, dus na mijn pf 3bet zie ik hem voornamelijk PP's in zijn hand hebben, en wellicht nog iets van AQ+

flop lijkt me een standaard c-bet. enerzijds om tegen handjes als AQs / AKs te protecten, en anderzijds om value te halen uit overpairs. turn brengt een A, en omdat ik met een bet waarschijnlijk enkel calls krijgt van Ax handjes of setjes besluit ik behind te checken. tevens geef ik villian zo de mogelijk om te bluffen op de river. river brengt de 3e schoppen en villian schuift allin. moet ik hier insta folden, of is dit voor hem de ideale blufkaart en is een call wel fine?

Pacific $10.00 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1787369
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $10.00 - VPIP: 26, PFR: 14, 3B: 1, AF: 2.5, Hands: 215

Pre Flop: ($0.15) Hero is MP2 with K :club: K :diamond:
UTG raises to $0.40, UTG+1 calls $0.40, 2 folds, Hero raises to $1.60, 4 folds, UTG calls $1.20, 1 fold

Flop: ($3.75) 3 :diamond: 5 :spade: 8 :spade: (2 players)
UTG checks, Hero bets $2.50, UTG calls $2.50

Turn: ($8.75) A :heart: (2 players)
UTG checks, Hero checks

River: ($8.75) 7 :spade: (2 players)
UTG bets $5.90, Hero calls $5.90

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
KillBZ
Oldschool Grinder

Grappig, volgens mij is het niet de eerste keer dat je een beeld over een villian hebt die echt totaal niet overeen komt met je stats. Villian zijn 3bet % is 1.

Preflop fine

Flop ga ik wel een stuk groter betten om geen floats te krijgen van Ax en alle overpairs folden toch niet, dus ik bet hier like 3/3,25.

Turn is wel fine. Als je dieper zou zitten prefer ik een kleine bet/fold omdat je anders vs aggro spelers vaak van je hand gebluft gaat worden.

As played fold ik river omdat ik niet verwacht dat ze QQ-TT hier in een bluf veranderen. Een goede reg zou hier dat wel kunnen doen maar gezien zijn stats denk ik niet dat deze speler een reg is maar een fish.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Grappig, volgens mij is het niet de eerste keer dat je een beeld over een villian hebt die echt totaal niet overeen komt met je stats. Villian zijn 3bet % is 1.

Preflop fine

Flop ga ik wel een stuk groter betten om geen floats te krijgen van Ax en alle overpairs folden toch niet, dus ik bet hier like 3/3,25.

Turn is wel fine. Als je dieper zou zitten prefer ik een kleine bet/fold omdat je anders vs aggro spelers vaak van je hand gebluft gaat worden.

Mooie analyse, vooral turn, is moeilijk hier vind ik ook. Snap Jopie zijn redenatie ook wel.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Dankjewel. Denk dat het spelen bij scare cards ook een van de moeilijkste aspecten van poker is..

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88 Topicstarter
dopiejopie88
PokerStrategist

he killbz! bedankt voor je antwoord.

ik heb de stats nog even nagekeken in mijn database, omdat ik het zo raar vond dat ik me nog herinnerde dat villian veel 3bette, maar volgens zijn stat dit maar 1% was. blijkbaar heb ik de verkeerde stats geplaats, namelijk die van een speler 1 plek naast hem. villian speelt:

19 / 15 / 2.6 (AF) / 11,3 (3bet)

verandert dit je gegeven antwoord verder nog? in ieder geval bedankt voor je uitleg!

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Beïnvloed het spel voor de hand voor de rest niet!

Vond het al zo raar haha:)

Beantwoorden
Citeren
fortunewheel
PokerStrategist

slechte call river , enkel bluffs pak je daar en zo vaak zal ie niet bluffen. bet de turn zelf , halfpot ofzo en hoop dat ie de river nr je checkt als ie de turn callt

Beantwoorden
Citeren

Wat had hij jopie? Wat is zijn fold to cbet? Als die waarde vrij hoog ligt vind ik river nog niet zo slecht hoor...

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

bet de turn zelf , halfpot ofzo en hoop dat ie de river nr je checkt als ie de turn callt

Lijkt me vrij moelijk aangezien hero dan zelf praktisch all in is ;), weinig FE lijkt me dan.

Ik vind trouwens je sizing op de flop goed. Doordat de flop al vrij groot is en je tegen niet veel moet protecten geef je villain meer rope om een eventueel bluf move flop te doen en laat je hem callen met ng meer iets slechter handen terwijl een grotere bet iets meer gaat laten folden. Als river geen A was kon je mooi turn all in shippen met ongeveer 6 in een 8,5 pot.

Beantwoorden
Citeren
cazzz
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door KillBZ

Preflop fine

Floats van Ax zijn toch geen ramp, dat is gewoon extra money en een cooler als hij zn 3 outer hit. Jopies betsize is goed, hij houd hier een keurige 5,9eu over voor zn turn shove in een pot van 8,75eu. Wanneer je 3,25 bet dan hou je een shove van 5.15eu over in een pot van 10.25eu wat imo minder nice is.

Beantwoorden
Citeren