Beste Fortunewheel,
Allereerst is mijn post niet bedoeld omdat ik mening niet respecteer of omdat je een andere mening geeft dan mij.
De reden dat ik je een onderbouwing vraag is omdat je posts nu ingaan op dingen die ik al heb benoemd en als het een andere richting op is dan mij dan heb je daar geen onderbouwen/argument richting een andermans post. Daarom vroeg ik je of je mijn post las/wou lezen en of je dan via die weg een onderbouwing bij je antwoord wou geven.
Zoals je het nu gedaan hebt is het veel handiger omdat bijvoorbeeld de OP en mensen die naar deze hand kijken een discussie kunnen volgen. Discussies zijn hartstikke goed, en jij ik en de rest leert daar van. Zeker in poker is er altijd ruimte voor verschillende lines.
Om op je bijgaande post te antwoorden :
De reden dat ik de range van villian op Jx 6x en PP zet is omdat we op de flop 3 way zitten.
Zeker op NL20 verwacht ik niet dat er ooit gefoat word zonder dat men een hand heeft die showdown value heeft, Ax daar niet bij genomen. Over het algemeen denk ik al niet dat dit gebeurd en al helemaal niet op NL20.
Dus wat is zijn range dan wss wel? PP Jx 6x...
Graag zou ik weten op welek range jij hem zet.
Nu valt op de turn een J.. Tegen die range die ik net noemde..
Lopen we achter op Jx en 6x. Welke Pairtjes gaan callen als je hier valuebet? Ik denk aangezien het 3 way actie is op de flop maybe QQ KK maar voor de rest niet.
Denk zelfs eerlijk gezegd dat ze die folden/zouden moeten folden.
Dus kunnen we tegen die range valuebetten? Nee.
River.. Lijkt idd erg weak om te check/folden.. Maar we hebben die range.. Jx en 6x beat ons.. welke PP gaan ooit hun hand hier in een bluf veranderen? miss 22-55.. Denk eerlijk gezegd dat die de flop al vaak folden en het is een heel klein deel van zijn range..
Ik denk dat je gelijk hebt dat mensen vaak op de turn check/callen en dat bet/fold op de turn vaak zo slecht nog niet is, maar op een dubbel paired board ben ik het niet met je eens.
Voor de rest vind ik het vrij onbehoorlijk dat je de woordjes LOL imo zo vaak als spottend gebruikt, en het getuigd naar mijn idee niet echt van respect. Wederzijds respect en discussie op het forum is ideaal, maar laten we dit dan ook allemaal nastreven.
Groet.
Killbz