Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl 2 Jj

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
211 Weergaven
wimpieken
Poker Player

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$1,54:///////;BU$2,14:13/23/15/-/33/-/-/100;[/tg]
0,01/0,02 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with J♥, J♠
2 folds, Hero raises to $0,07, 3 folds, BU raises to $0,24, 2 folds, Hero raises to $1,54 (All-In), BU raises to $2,14 (All-In), BU gets uncalled bet back (All-In).

Flop: ($3,11) T♣, 8♦, 6♣
Turn: ($3,11) K♥
River: ($3,11) 3♦ (2 players)

Final Pot: $3,11

Results follow (highlight to see):
Hero shows (Jh Js)
BU shows one pair azen (Ah As)

BU wins with one pair azen (Ah As)

Tegenstander speelt de handen in positie agressief.
Had net een hand met KK verloren tegen zelfde tegenstander.
Toen had hij T7o.
toen maakte ik gewoon de call op zijn preflopraise.
Zette hem toen all in na T43 flop.
hij callde en op de turn viel een 7.

ik wilde niet dezelfde fout maken wilde de pot preflop binnehalen na z'n raise.
nu had hij wel een hand.

nadien wel gestopt met spelen.

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
KillBZ
Oldschool Grinder

Flop 4bet is overplayed. Als hij hier T7o 3bet, supermooi, dan laten we hem gewoon verder betten op de volgende streets. Nu laat je alle T7o crap handen folden en gaat hij alleen callen met beter. Dus call hier gewoon preflop en krijg het er op de andere streets in.

Btw zeg je dat niet weer dezelfde fout wilt maken.
Als je het geld erin krijgt tegen T7o met KK op Txx dan is dat precies wat je wou en heb je het er dus goed in gekregen. Dat hij zijn 2 pair is is jammer maar zegt niks over de hand.

Ik zou je aanraden om nog eens goed onze strategie sectie door te lezen om wat meer te leren over hoe je handen moet spelen. Je post wel veel handen maar ik heb het idee dat je er niet heel veel mee wilt doen.

Als je beter wilt worden zou ik je toch aanraden om wat minder te spelen en wat meer te studeren.:)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door KillBZ

Als je beter wilt worden zou ik je toch aanraden om wat minder te spelen en wat meer te studeren.:)

Absoluut waar. Ben ik sinds een maand aan het doen. Heb nog nooit zoveel geld verloren :D

M.b.t. dit soort handen heeft dit artikel mij geholpen.

http://www.pokernews.com/strategy/middle-pocket-pairs.htm

Beantwoorden
Citeren