Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl2 - Aa

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
170 Weergaven
Marcane
PokerStrategist

Heb AA flop drawheavy speel oop.
Villain calls mijn bet, dus denk ik dat zijn range een set, overpair of draw is.
Turn zorg er niet voor dat draws aankomen toch reraises villain mijn bet tot all-in. Dit zal hij immers niet doen met een draw, maar in dit geval is een set zeer waarschijnlijk, of mss als hij JJ,QQ heeft vanwege het lage board
Ik denk dat ik hier een fout gemaakt heb deze all-in te callen. Immers de kans dat hij hier een set heeft is enorm en daartegen speel ik natuurlijk een zo goed als verloren hand....of kan ik deze all-in vanwege het geld dat al in de pot zit toch callen? ik moet $1,68 bijleggen voor een pot van $4,61 +/- 35%

Stats:
Hero: VPIP/PFR/3bet/3betfold/HC/AF: 13/11/3.1/60/19K/3.4
Villain:VPIP/PFR/HC: 33/0/6 dus eigenlijk geen stats

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]SB$1.99:///////;BB$2.52:///////; (Hero)$2.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is with A:s, A:h.
Hero raises to $0.08, 2 folds, calls $0.08, 4 folds, BB calls $0.06.

Flop: ($0.25) 2:c, 6:s, 4:s (3 players)
BB checks, Hero bets $0.24, folds, BB calls $0.24.

Turn: ($0.73) T:d (2 players)
BB checks, Hero bets $0.56, BB raises to $2.20(All-In), Hero calls $1.12.

River: ($4.61) K:s (2 players)

Final Pot: $4.61.

BVD voor de analyse

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
KillBZ
Oldschool Grinder

Meh lastige spot, denk dat ik hier een crying call maak omdat ik verwacht dat hij sets op deze flop al had geraised. tegen de rest doe je het zeker meer dan 35% van de keren goed.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Meh lastige spot, denk dat ik hier een crying call maak omdat ik verwacht dat hij sets op deze flop al had geraised. tegen de rest doe je het zeker meer dan 35% van de keren goed.

Hey kill, denk je niet dat combo's sets > combo's draws ? Ik zie eerder een set gewoon de flop callen en de turn pas raisen dan dat ik op de flop een draw zie callen die op de turn past raist. Hij kan ook two pair hebben oid. Vandaar fold ik hem wel zonder info dat hij aggro is of graag blufft

sidenote: we blocken ook al veel FD's met onze A :spade:

Beantwoorden
Citeren