$0.02/$0.05 No Limit Holdem
PokerStars
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG FC-03b ($5.38)
CO hcille ($1.69)
BTN Freemuniez ($5)
SB IKresh ($5.02)
BB Hero ($5.05)
Pre-Flop: ($0.07, 5 players) Hero is BB J♥ J♠
FC-03b raises to $0.20, 3 folds, Hero calls $0.15
Flop: 10:diamond: J♦ 6♥ ($0.42, 2 players)
Hero bets $0.30, FC-03b raises to $0.90, Hero calls $0.60
Turn: 8♦ ($2.22, 2 players)
Hero checks, FC-03b bets $1, Hero calls $1
River: 2♠ ($4.22, 2 players)
Hero checks, FC-03b bets $2, Hero...?
Preflop: ik had kunnen 3-betten, had ik misschien wel moeten doen. Het ding is dat ik in het verleden vaak veel geld heb verloren met JJ's en dat ik ze nu eerder behandel als een normaal PP (waar ik ook niet mee 3-bet). Wat vinden jullie? Toch maar gewoon 3betten preflop?
Ik flop mijn set en nu wordt het echt interessant. Ik donkbet ter protectie van mijn hand en hij reraised me. Ik heb nu zo'n 60K handen gespeeld op NL5 en ik heb mij nog nooit iemand weten reraisen met een draw. Ik denk dus "kassa kassa, set over set". Ik overweeg om hem opnieuw te reraisen, maar besluit wat zwakte te tonen. Immers, zo denk ik, drawt hij bijna dead. Achteraf gezien is dat stom, want met een set betaalt hij me daar op de flop ook al af. Als ik het zo herbekijk, had ik hier dus best opnieuw geraised. Wat vinden jullie?
Op de turn denk ik "fuck", niet omdat ik van hem verwacht zijn flush gehit te hebben, maar omdat ik denk dat het de actie gaat doden. Hij kan mij immers op een flush zetten en zijn hand hier dus gaan opgeven. Ik check en hij raist halfpot. Hier ruik ik onraad: het was een mutlitabler die ik wel respect gaf, geen vis dus die zijn set gewoon blijft doorspelen ook al komt er een obvious draw aan. Ik call hier en hoop eigenlijk gewoon op de een fullhouse op de river, zodat alle twijfel weggenomen kan worden.
De river is een blank en hij bet $2. Wat doe ik?