Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 44 vs calling station

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
151 Weergaven
Neoken
PokerStrategist

Turn check behind of niet? Ik besloot hier door te betten voor value tegen een villain die makkelijk met any draw zou kunnen chasen. En als hij effectief een Ax zou hebben, dan heb ik zelf ook nog outs op de river.

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$6,33:235/46/6/1,0/30/4/100/52;Hero$12,33:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with 4♠, 4♦
Hero raises to $0,40, 4 folds, BB calls $0,30.

Flop: ($0,85) A♦, 6♦, 2♦ (2 players)
BB checks, Hero bets $0,54, BB calls $0,54.

Turn: ($1,93) 3♣ (2 players)
BB checks, Hero bets $1,22, BB calls $1,22.

River: ($4,37) J♣ (2 players)
BB checks, Hero checks.

Final Pot: $4,37

2 reacties
Wryzeth
PokerStrategist

Ik denk dat turn behind checken wel beter is omdat je tegen een callingstation zit. Je hebt het zwakste pocketpair, een hele zwakke flush-draw en tegen zo'n callingstation heb je geen fold-equity. Als hij een draw heeft zal hij de river niet gaan betten en heb je misschien nog wel de beste hand. Als hij een made-hand of een Aas heeft ben je jezelf heel hard aan het valuetownen. In de praktijk beat je zo weinig dat je jezelf vaker valuetowned dan dat je value uit zijn draws haalt, denk ik. Dus met zo'n hand win ik liever een kleinere pot bij de showdown dan dat ik hoop dat hij op een draw zit en verlies van zijn 67o.

yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Ik denk dat turn behind checken wel beter is omdat je tegen een callingstation zit. Je hebt het zwakste pocketpair, een hele zwakke flush-draw en tegen zo'n callingstation heb je geen fold-equity. Als hij een draw heeft zal hij de river niet gaan betten en heb je misschien nog wel de beste hand. Als hij een made-hand of een Aas heeft ben je jezelf heel hard aan het valuetownen. In de praktijk beat je zo weinig dat je jezelf vaker valuetowned dan dat je value uit zijn draws haalt, denk ik. Dus met zo'n hand win ik liever een kleinere pot bij de showdown dan dat ik hoop dat hij op een draw zit en verlies van zijn 67o.

dit
zie geen reden hier fancy te doen , je doet het imo echt niet goed tegen hem dus geen reden om te betten :)