Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 88 reraise op flop?

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
162 Weergaven
denbar
PokerStrategist

Kan ik die reraise op de flop wel doen? dacht niet dat hij daar AA/KK/QQ had, dan had hij preflop wel geraised. Ik wou hem ook niet goedkoop laten drawen voor een flush. Ik weet dat men betsize op de flop laag is, maar ik wou eigelijk 0.70 betten maar had per ongeluk op de 4 geduwd ipv de 7 :D.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]BB$11.15:///////;UTG2 (Hero)$10.63:///////;MP1$3.30:///////;MP2$10.00:///////;MP3$18.02:///////;CO$18.99:///////;BU$10.33:///////;SB$7.29:///////;[/tg]

Preflop: Hero is UTG2 with 8:d, 8:s.
Hero raises to $0.40, 4 folds, BU calls $0.40, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.95) 8:h, 6:h, A:s (2 players)
Hero bets $0.40, BU raises to $1.30, Hero raises to $3.90, BU folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.25.

3 reacties
paulverme
PokerStrategist

ik ben niet mee met de gedachtengang: ik wou hem niet goedkoop laten drawen voor een flush.

Hij drawt helemaal niet goedkoop voor een flush want hij reraist jou. Als hij goedkoop voor een flush wou drawen had ie je wel gewoon gecallt na je misclick. Dus ik ben niet helemaal mee hier. Ik denk dan ook niet dat ie hier zit te drawen maar dat hij een of andere sterke aas heeft.

doordat je nog eens raist maak je je hand wel helemaal duidelijk denk ik. Je had beter kunnen callen en dan op de turn nog eens kunnen valuebetten of misschien zelfs checkraisen. Allemaal afhankelijk van de turnkaart

Neoken
PokerStrategist

Op de misclick na vind ik het wel ok gespeeld eerlijk gezegd. Het probleem met slowplayen is dat er heel wat scarecards kunnen vallen voor villain zodat je dikwijls geen actie meer zal krijgen. Terwijl het duidelijk is dat villain op de flop wel geld in de pot wil krijgen. Dus kan je het best van al gewoon 3betten op de flop voor value.

Het enige wat ik anders zou doen is de betsizing van de 3bet. Ik maak er iets als $2,80-3,00 van. Dat komt minder sterk over en geeft villain de kans nog eens erover te shoven. Nu raise je naar $3,9 en valt het veel meer op dat je een monsterhand hebt waarmee je zo vlug mogelijk all in wil geraken.

Als alternatief zou je ook gewoon kunnen shoven. Zo krijgt villain de indruk dat je misschien een draw hebt en krijg je nog een call van Ax.

yoshiwa
Elite Grinder

zou hier ook opnieuw raisen (je 0.7 betsize is wel goed)
probleem is dat hij hier nogsteeds Ax s kan vasthebben. en dan ben je niet blij als er een suit komt.
moet het 8h6cAh zijn is er al meer te zeggen voor een call denk ik , en dan ch-raise turn ,omdattie zich dan al vaak comitted voelt:)