Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 AA, na raise

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
229 Weergaven
bachpl3l
PokerStrategist

Ik had hem preflop naar 1,2 moeten raisen, maar moest snel reageren, anders was mijn tijd om.

Volgens mij was dit wel de manier om azen te spelen.

gr. Robert

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]MP3$18.80:///////;CO$9.50:///////;BU$10.40:///////;SB(Hero)$2.55:///////;BB$1.50:///////;UTG1$1.85:///////;UTG2$10.05:///////;MP1$6.10:///////;MP2$1.90:///////;[/tg]
Preflop: Hero is SB with A:c, A:h.
3 folds, MP2 raises to $0.4, 3 folds, Hero raises to $1.1, BB folds, MP2 calls $0.70.

Flop: ($2.30) 4:h, 2:c, 7:c (2 players)
Hero bets $1.45(All-In), MP2 calls $0.80(All-In).

Turn: ($4.55) 9:d (2 players)

River: ($4.55) 8:d (2 players)

Final Pot: $4.55.

4 reacties

hmmz niet echt leuk als jezelf het antwoord al voorzegt :D

edit: je had wel al van tafel gemoeten met meer dan 25BB.

bachpl3l Topicstarter
bachpl3l
PokerStrategist

je hebt gelijk, de hand ervoor had ik gewonnen en voor ik van tafel ging zie ik AA.
Vond ik een beetje zond om niet te spelen :-)

Hey bachpl3l,

AA is een superhand, waar je graag mee speelt, maar waar soms wel wat fout mee kan gaan. Hier niet hoor, want dat zal ik nu bespreken:

AA, na een raise is duidelijke reraise, naar 3x zijn raise size. Je zegt dat je door tijdnood op $1,10 uitkwam, geen ramp, want je wist al dat je naar $1,20 wou raisen. Prima dus.

Op deze flop heb je overpair, board bevat een flushdraw, standaard c/bet van 2/3 pot is dus all-in. Prima gespeeld.

Nog wil ik even melden over het spelen tijdens het uitblinden. Zoals gezegd ga je het best van tafel bij 25BB of meer, omdat de SSS het beste werkt met een stack zo dicht mogelijk bij 20BB. Tijdens het uitblinden, waarbij je wacht tot je weer de blinds zou moeten betalen maar dat niet doet, kun je prima met AA en KK spelen, want het geeft een grote kans op nog eens een verdubbeling van je stack. AK daarentegen zou ik al niet meer spelen, houdt het vooral bij AA en KK, maar niets moet. Je mag AA en KK best folden, maar lijkt me wat zonde.

Nice hand dus :)

idd KK+ wel spelen zoals gezegd ( so true ).