Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 AQs

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
134 Weergaven
NLdutchies
PokerStrategist

Hoe zou ik deze hand anders kunnen spelen?

Of is dit de juiste manier? Waar ik over twijfel is de call Preflop.

Stats:

VPIP/PFR/AF/HANDS
37/11/2.1/139

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
Hero ($20.19)
BB ($10)
UTG ($5)
UTG+1 ($2)
CO ($10.36)
BTN ($26.28)

Dealt to Hero A♦ Q♦

fold, fold, fold, BTN raises to $0.40, Hero calls $0.35, fold

FLOP ($0.90) 3♠ 6♦ A♠

Hero checks, BTN bets $0.45, Hero raises to $1.12, BTN calls $0.67

TURN ($3.14) 3♠ 6♦ A♠ 7♣

Hero bets $1.57, BTN calls $1.57

RIVER ($6.28) 3♠ 6♦ A♠ 7♣ J♥

Hero checks, BTN checks

Alvast bedankt

Roland

3 reacties
Lucian0
PokerStrategist

Je zit volgens mij aan een SH tafel, daar is een speciaal forum voor gemaakt met haar eigen handbeoordelaars voor deze variant! Misschien kun je deze beter daar posten!

Mstlc
Oldschool Grinder

Ja pre-flop is een call wel fine. Je zit nogal aan de diepe kant en ik heb niet echt zin om met AQ echt voor 200bb te gaan spelen. Ik 3bet hier dus ook niet denk ik, tenzij hij echt een hoog steal percentage heeft... hij heeft dan namelijk een grote range en gezien zen VPIP percentage gok ik dat hij niet super vaak fold vs 3bets en bijgevolg zie ik hem wel dominated hands als KQ, AJ, AT en minder callen. Dus dan zit er veel value in een 3bet. Maar als hij tight is op de BU ook dan is een call wel fine.

Op de flop, is een check/raise wel ok maar maak het wel groter, richting de $1.9-2 ofzo.

De turn barrelen is fine maar opnieuw groter. $2.2 ofzo.

De river bet ik ook gewoon door. Die J is niet zo nice aangezien AJ nu two pair maakt maar ze zijn nog steeds Ax handen waartegen we valuebetten en ook flush draw handen alla J:s T:s ofzo die een pair maken en dat nu niet meer kunnen folden. Ik bet hier ook omdat ik er zonder reads niet vanuit ga dat mensen busted flush draws bluffen op deze stakes en dus ga ik er van uit dat we vaak beat zijn als we checken en hij bet maar ik vind onze hand zo sterk dat ik eigenlijk niet wil check/folden en als we dan toch gaan check/callen kunnen we beter bet/fold spelen. We verliezen nog steeds wel een bet tegen betere handen maar we halen op deze manier nog wel value van zwakkere Azen en andere random pairs wat volgens mij beter is dan bluffs inducen van busted draws hier. Kwa sizing bet ik wrs iets tussen 1/2-2/3 pot.

NLdutchies Topicstarter
NLdutchies
PokerStrategist

Ik zat hier wel aan een full-ring tafel maar waarschijnlijk zaten er verscheidene mensen net aan tafel of in de sitting-out. Vandaar dat we shorthanded zaten.

Over de hand zelf. Preflop call ikdeze hand omdat ik niet mijn hand al weg wil leggen als hij 3bet. Nadat de Aas op de flop viel dacht ik goed te zitten. Vervolgens maakt villian een 1/2 pot siz bet and called hij mijn raise.

Na de kaart op de turn speelt hij check/call. Dat vond ik wel verdacht. Aangezien er wel veel handen in zijn range zitten die wat gehit hebben.

33/66/Ax.

Vandaar dat ik op de river check/call speel. Nu ik er achteraf over nadenk is inderdaad waarschijnlijk een bet beter als je toch al besloten hebt geld in de pot te investeren. Bij een reraise kan je dan altijd besluiten je hand weg te leggen. Voordeel daarbij is dat de J op de river voor hem ook als scarecard kan werken.

Ik verloor uiteindelijk de hand met A6.

Bedankt voor de reactie zover.

Roland