Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 QJo

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
143 Weergaven
PieterT4
PokerStrategist

Entraction - €0.04 NL (9 max) - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 3

UTG+1: €3.94
MP: €4.38
MP+1: €3.80
CO: €8.68
BTN: €2.08
SB: €0.88
Hero (BB): €7.07
UTG: €5.70

SB posts SB €0.02, Hero posts BB €0.04

Pre Flop: (€0.06) Hero has Q♥ J♠

fold, fold, fold, fold, CO calls €0.04, fold, SB calls €0.02, Hero raises to €0.20, CO calls €0.16, fold

Flop: (€0.44, 2 players) T♥ 9♥ Q♠
Hero bets €0.33, CO calls €0.33

Turn: (€1.10, 2 players) K♠
Hero bets €0.80, CO calls €0.80

River: (€2.70, 2 players) 5♠
Hero bets €1.00, CO raises to €2.04, Hero calls €1.04

Even de isolation raise vanaf de BB; deze speler opent vrijwel alles VPIP 68/ PFR 68, ik had hier een hand waarmee ik hem wel domineerde dacht ik.

Op de flop maak ik een cbet.

De turn nog een keer; de straight is geland.

River laat een backdoorflush aankomen maar verder is het een blank dus ik plaats een valuebet. Hij minraist, moet hem wel callen natuurlijk.

Volgens mij heb ik de hand goed gespeeld, misschien de flop en turn groter betten vanwege protection, hij kan dit echter gewoon met vrijwel alles zo spelen. Moet het anders tegen zo'n callingstation-achtige speler?

2 reacties

bet de flop groter en je houdt op de river een ideale size over om te shoven

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Preflop kan je zowel raisen als behind checken, hangt een beetje van de 2 andere spelers af.

Je flopbet kan inderdaad wat groter (potsize) zoals nonnemingere zegt, maar een 3/4 bet is ook niet verkeerd.

De turn potbet ik hier gewoon, je zegt dat villain een callingstation is, dus wil je gewoon maximale value tegen alles wat villain kan hebben en gaat callen (Qx, Kx, 2 pair, FD,...).

De river bet ik groter ($2.25), villain zal hier nog met heel veel slechtere handen callen en die backdoor flush zal hij niet zo heel vaak hebben gehit.
As played heb je een vrij eenvoudige call, vaak split je de pot en ik kan me zeker inbeelden dat villain hier 2pair voor value denkt te kunnen raisen. Je pot odds zijn ook veel te goed om hier ooit een fold te kunnen vinden, een reraise zou dan weer overplayed zijn.