Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 BB squeeze met A3o

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
730 Weergaven

geen hud dus villains zijn unknown, bb speelt met tablet dus beschouw ik als (station) fish,
vs unknowns is dit waarschijnlijk een fold, maar vroeg me af op play ok is als ik solid reads zou hebben dat co reg is die wijd opent daar en 4bet/fold speelt en call van bb fish ook met wijde range is, waarvan hij grootste deel fold en bb niet gaat 4betbluffen
is sizing beetje ok
reden dat ik deze had koos voor squeeze is dat a3o te zwak lijkt voor een call, en blocker heeft voor Ax

Button ($10.71)
SB ($17)
Hero (BB) ($10)
UTG ($10.61)
UTG+1 ($11.28)
MP1 ($14.87)
MP2 ($15.30)
MP3 ($5.27)
CO ($11.15)

Preflop: Hero is BB with A, 3
5 folds, CO raises to $0.25, 1 fold, SB calls $0.20, Hero raises to $1.20, 2 folds

Total pot: $0.75 | Rake: $0

Results below:

Spoiler

Hero didn't show A, 3.

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
pokerboy198229
PokerStrategist

Yep, pre-flop is prima. De vraag echter is welke boards ga jij c-betten.
Echt om te weten, ook voor mij wanneer ik zelf zo'n squeeze maak. Ik denk zelf namelijk dat ik veel A high boards ga checken wanneer zij droog zijn.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

sizing is sowieso OK, maar zoals je zelf al aangeeft zou ik dit in t algemeen niet doen.

Tegen iemand die ooit 3bets callt wordt je hier gewoon zo vaak geownt, omdat je eigenlijk geen plan kan maken op random flops+OOP zit.

en pokerboy, checken op dry Ahi boards lijkt me okay met je range, zo zou je kings oid ook spelen en als je alleen je toppairs en je air cbet ga je veel te veel turns checkfolden

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

goeie vraag, zal wat afhangen of ik 1 of twee callers krijgt en wie er callt enk

vs co alleen denk ik indd check-call op droog board om value te krijgen van slechter

vs bb fish ga ik eerder voor value cbetten denk ik, hangt ook van rest board af ( is er nog een highcard die als deftig second pair kan dienen bv ( bet-fold dus)

vs call van beiden denk ik cbet, denk dat co iets minder wijd gaat cbetten als hero en co nog allebei in post zitten, en je dus minder snel value door hem air te laten bluffen, cbet dient ook om hand te beschermen dan multiway (zou ongeveer halfpot betten)

@rogier stel dat ik die hypothetische solid reads had dat co reg is die 4/bet fold speelt en bb weak-passieve fish is, is dit dan een goeie hand omwille van blockers?

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

t zou kunnen (afhankelijk van zn pfr% en of ie letterlijk alles 4b of fold incl AQ/99 enzo), maar waarschijnlijk overbluff je deze spot dan wel enorm als je A3o gaat squeezen.

Zou mezelf dan liever limiten naar de suited wheel aces en AJo oid, en zelfs dan overbluff je die spot wss.

qua cbetten is je equity overigens altijd horrible als je gecallt wordt door any range ongeveer (any gutter+, any 2nd pair of beter & any 2 overcards op de flop)ook al is ie een equity underdog tegen jouw hand tijdens de flopcall, jij gaat je equity nooit realiseren omdat je superveel turns/rivers checkfold)

Beantwoorden
Citeren
tuffnut
Oldschool Grinder

Folden kost je niets hier dus op naar de volgende hand. Je bent er om geld te verdienen en niet om je Ego te strelen :evil:

Beantwoorden
Citeren