Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL10 bottom set vs aggro TAG riverraise

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
135 Weergaven
Neoken
PokerStrategist

Turn check/raise verliep niet volgens plan, ik wou potsized raisen, maar deed misclick.

Anyway, het is vooral die river die me enorm deed twijfelen. Villain checkt river, dus vermoedde ik dat hij misschien een overpair heeft waarmee hij toch liever niet all in mee wil gaan. In elk geval probeerde ik een valuebet, en werd daarna quasi all in gezet door villain. Een uiterst bizarre play. 5x was mogelijk, een overset ook (al zou die allicht all gegaan zijn op de turn), of misschien besloot villain toch all in te gaan met zijn overpair.

Ik wist even niet wat gedaan, en onder tijdsdruk (superspeed tafel:) toch maar de call gemaakt, omdat ik nu eenmaal zo goed als commited was en villain toch zeer aggro speelde.

Hoe spelen jullie deze river. Bet/call, check behind, of toch maar bet/fold?

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$10,3:///////;CO$15,96:785/14/11/8,0/13/20/78/44;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 3♥, 3♠
4 folds, CO raises to $0,30, 2 folds, Hero calls $0,20.

Flop: ($0,65) 9♣, 4♥, 3♣ (2 players)
Hero checks, CO bets $0,4, Hero calls $0,40.

Turn: ($1,45) 7♥ (2 players)
Hero checks, CO bets $0,69, Hero raises to $1,80, CO calls $1,11.

River: ($5,05) 6♦ (2 players)
Hero bets $3,2, CO raises to $7,20, Hero calls $4,00.

Final Pot: $19,45

3 reacties
Wryzeth
PokerStrategist

Op dit board check/raise ik liever de flop al, je speelt tegen een cut-off openingsrange waar normalerwijs veel suited azen/connectors in zitten naast de gebruikelijke handen. Dan kan je zelf ook de turn en river leaden als hij called en anders al all-in komen op de flop.

Tegen zo'n aggresieve speler ga ik niet gauw een set folden, ook al is 't board nogal meh.

Edit: en met een flop check/raise of een non-missclick turn check/raise is de pot hopelijk groot zat om te kunnen shoven op de river (of zo groot te betten dat je commited bent en een shove van hem moet callen) zodat je alleen maar bet/call kan spelen.

En daarnaast zit hij in positie dus ik zou ook verbaasd zijn als hij hier zou check/raisen... :f_biggrin:

yoshiwa
Elite Grinder

vind het gevaarlijk om flop te ch-callen en turn te ch-raisen eigenlijk
hij kan perfect behind chken met zijn draws
turn is idd hopelijk misklik :P
river is enorm kut maar villian is vrij aggro en je lijn komt spewy over , dus ik denk dat je de call kan maken
en idd ,je maakt ergens fout met je riverconlusie gezien je OOp zit

Neoken Topicstarter
Neoken
PokerStrategist

Inderdaad geen check/raise van villain uiteraard. My bad. :facepalm:

Ik besef ook wel dat het toch een risico inhield om te check/callen en check/raisen. Maar villain leek me zo tight. Ik vermoedde dat villain eerder de flop gemist had dan gehit had. En ik dacht met zo'n hoge AF dat hij sowieso ging second barrelen waarna ik kon raisen. Ik moest gewoon één :club: dodgen. :)

Nu ja, ik ga allicht dit soort plays niet meer uithalen, daarvoor ben ik te zwaar verbrandt geweest. Villain toonde 54o. _cry: