Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 Deep Antes AA

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
246 Weergaven
Darqmuse
PokerStrategist

Stats VP23/PR16/3B11/PA1/CBF67/CR33/FCB25/F3B55 (139)

Notes
[P] Called 2Bet from blinds range {QTs,76s} (2)
[F] Raised Flop Cbet w/Overpair or less & no draw (1)

PokerStars - $0.10 Ante $0.02 NL (6 max) - Holdem - 6 players

BTN: $42.03
SB: $29.41
BB: $15.00
Hero (UTG): $31.26
MP: $18.87
CO: $29.28

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10, 6 players post ante of $0.02

Pre Flop: (pot: $0.27) Hero has A♣ A♥

Hero raises to $0.40, MP calls $0.40, fold, fold, fold, fold

Flop: ($1.07, 2 players) 9♠ K♥ 9♦
Hero bets $0.40, MP calls $0.40

Turn: ($1.87, 2 players) 5♣
Hero checks, MP bets $0.98, Hero raises to $2.80, MP raises to $4.80, Hero calls $2.00

River: ($11.47, 2 players) 4♥
Hero checks, MP bets $8.40, Hero raises to $16.80, MP calls $4.85 and is all-in

Spoiler

Hero shows A♣ A♥ (Two Pair, Aces and Nines) (Pre 81%, Flop 92%, Turn 9%)
MP shows 5♠ 5♥ (Full House, Fives full of Nines) (Pre 19%, Flop 8%, Turn 91%)
MP wins $36.47

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Pakichu777
PokerStrategist

er is geen slechtere manier om AA hier te spelen :)

bet meer op flop
bet de turn, waarom c/r je hier? speciale reads?
waarom denk je op de river dat je nog meer hebt dan een bluffcatcher?

Beantwoorden
Citeren
Sol4r
PokerStrategist

De reraise op de turn zou toch wel wat alarmbellen moeten laten rinkelen.

Zijn pf call range is heel breed en zal zeker alle pp´s maar ook A9, K9, 9xs etc. bevatten

De kans is zeker aanwezig dat je nog de beste hand hebt, maar ik zou op de river toch echt gewoon check-call spelen en niet nog eens check-raisen, ook al is het nog maar 4,85.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
er is geen slechtere manier om AA hier te spelen :)

bet meer op flop
bet de turn, waarom c/r je hier? speciale reads?
waarom denk je op de river dat je nog meer hebt dan een bluffcatcher?

Nee dit is echt superslecht.

Ik doe dat uiteindelijk omdat ik preflop al besloten heb dat ik broke ga op deze hand.

Het is gewoon verblind zijn op dat moment.

Ik voel het wel dat er iets niet klopt op het moment dat ik gereraised word op de turn.. Pocket 5 ging door mijn kop.

Toch hopen op AK en zo'n gedachte als ja.. in dit geval mag je pushen.

Ook trouwens waren mijn aces al 2 keer daarvoor gecracked dus ik had ook zoiets.. etzou wel iets te toevallig zijn. Dat was het dus ook. Toevallig.

PS: deze note zag ik wel trouwens [F] Raised Flop Cbet w/Overpair or less & no draw (1) Al was zijn raise op de turn het speelde wel mee.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hoi Darqmuse,

Pre is fine als je zelf gewend bent om altijd 4bb te openen. Flop ga ik groter cbetten, zeg 2/3 pot dus iets van $0.70, om value te halen uit zijn Kx en mindere handen.

Turn barrel ik gewoon door voor value met de gedachte te bet/folden. Een Kx/of nog mindere handen gaan hier wel callen. Hij zal hier nooit Kx gaan raisen want dan overspeeld hij zijn hand enorm. Dit zouden alleen aggro fishes wel eens doen, maar gezien zn stats is hij dat niet. Als hij jouw turn bet raised kun je easy folden want dit zal 9/10 keer een 9x zijn. (Want voor een geturnde set geef ik em weinig credit).

Nu je de turn checkt ga ik voor een c/c en c/c op de river. Een c/r komt hier namelijk super sterk over. Als hij hier de turn gaat betten met een Kx en een c/r om de oren krijgt gaat hij die hier altijd folden omdat jouw line zo sterk is. Probleem is dan ook dat je met een c/r hier alleen maar gecalled gaat worden door beter. Nu hij zelfs jouw c/r (wat al sterk overkomt) ook nog eens gaat 3betten fold ik sowieso, ondanks dat het maar een min3bet is. Dit is zon nutsy move en hij probeert je door klein te 3betten in de hand te houden.

River moet je dan alsnog folden. Deze grote bet is altijd voor value en is nooit Kx. Ook gezien de turn play ben je hier altijd beat. Ik zou ook niet teveel waarde hechten aan zon note op één sample, want vaak is dat op een totaal andere situatie van toepassing ;)

Groetjes

Beantwoorden
Citeren