Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 Deep Antes QTo

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
145 Weergaven
Darqmuse
PokerStrategist

StatsVP35/PR23/PA2/CBF75/CR18/FCB33/F3B86/FCR100 (114)

Notes
[P] Called 2Bet from blinds range {KJs,73s,AJo,KTo} (4)

PokerStars - $0.10 Ante $0.02 NL (6 max) - Holdem - 6 players

UTG: $42.97
MP: $29.19
CO: $36.36
Hero (BTN): $26.04
SB: $9.88
BB: $41.61

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10, 6 players post ante of $0.02

Pre Flop: (pot: $0.27) Hero has T♥ Q♣

fold, fold, fold, Hero raises to $0.40, fold, BB calls $0.30

Flop: ($0.97, 2 players) 3♥ Q♠ T♣
BB checks, Hero bets $0.60, BB calls $0.60

Turn: ($2.17, 2 players) 4♥
BB checks, Hero bets $1.40, BB calls $1.40

River: ($4.97, 2 players) A♥
BB checks, Hero bets $2.70, BB raises to $10.30, Hero calls $7.60

Spoiler

BB shows K♥ T♠ (One Pair, Tens) (Pre 74%, Flop 16%, Turn 7%)
Hero shows T♥ Q♣ (Two Pair, Queens and Tens) (Pre 26%, Flop 84%, Turn 93%)
Hero wins $24.42

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

preflop maak ik het hier 2,5 - 3bb. ik speel zelf zelden deep stacked, dus heb er verder weinig ervaring mee, maar als je hier elke keer 4bb opent maak je je steals imo wel erg duur..

flop is fine, turn maak ik het hier iets groter (rond de 1,50-1,55$). hier zelf de river betten vind ik prima, omdat je nog regelmatig calls van slechter zal krijgen. nu villian raised, ga ik hier wel folden. KJ komt aan, backdoor FD komt aan (ook al is die minder likely) en stel villian houdt op de flop iets van AT of AQ vast, dan heeft hij nu ook een betere 2 pair. met een postflop agression van 2,0 oogt villian ook niet super aggro, dus je zal hier vaker tegen een betere hand aan lopen dan een verdwaalde bluf..

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Hoi dank je voor je reactie en dank je voor al je andere reacties ookal reageer ik bijna nooit ik leer heel veel.

Jullie praten op een ander niveau dan ik. Het zal wel even duren voordat ik in jullie termen kan meediscusieren. Ik heb poker geleerd zonder theorie. Ik ben echt typisch een autodidact en dat heeft zo zijn nadelen ook.

Heel vaak zit ik vanuit mijn eigen benadering heel dicht bij wat het zou moeten zijn. Maar het is een beetje te vergelijken met auto rij examen doen voor het eerst terwijl je al 7 jaar auto rijdt. Dan moet je opeens 2 handen aan het stuur terwijl ik gewent was met mijn elleboog in het raam te hangen...

Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
preflop maak ik het hier 2,5 - 3bb. ik speel zelf zelden deep stacked, dus heb er verder weinig ervaring mee, maar als je hier elke keer 4bb opent maak je je steals imo wel erg duur..

Iedereen opent met $0.40 op ds nl10 en als ik daarvan afwijk dan wordt ik duidelijk minder gecalled (of juist meer gereraised) vooral door villains die mij nog niet kennen. Eigenlijk zou ik preflop $0.50 moeten raisen (+$0.10 voor elke limper) als we uitgaan van een pot sized raise en afronden op BB.

postflop agression van 2,0 oogt villian ook niet super aggro, dus je zal hier vaker tegen een betere hand aan lopen dan een verdwaalde bluf..

Ja dat is dus "possitional awareness" sorry als ik verkeerde afkorting gebruik.

Deze call was echt gebaseerd op historie met de speler. Anders had ik gefold op de river standaard.

Beantwoorden
Citeren