Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 JJ

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
292 Weergaven
Velson
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$9,59:///////;MP2$6,92:31/29/16/1,0/40/33/-/75;CO$19,75:20/70/25/1,3/29/50/0/75;BU$11,36:43/30/23/1,8/9/33/100/0;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with J♥, J♠
MP1 folds, MP2 raises to $0,40, MP3 folds, CO calls $0,40, BU raises to $1,60, Hero calls $1,55, 3 folds.

Flop: ($4,10) 8♣, 9♦, 6♠ (2 players)
Hero checks, BU checks.

Turn: ($4,10) J♣ (2 players)
Hero bets $2,92, BU calls $2,92.

River: ($9,94) Q♣ (2 players)
Hero raises $5,07 (All-In), BU folds.

Final Pot: $15,01

Results follow (highlight to see):
Hero shows three of a kind, boeren (Jh Js)

Hero wins with three of a kind, boeren (Jh Js)

Fold preflop normaal maar had Villain 3 keer na elkaar preflop zien raisen met de grootste crap. Flop is c/c dacht ik maar wist het niet zeker.

Buiten een preflop fold, nh?

Grtz

9 reacties
Neoken
PokerStrategist

Fold preflop, of 4betten als ge echt denkt dat villain met crap 3bets maakt. Zowiezo hou ik hier liever van een fold omdat een 3bet imo meestal niet al te licht gemaakt wordt als er al nog een caller tussen zit.

Callen kan je niet doen omdat je dan eigenlijk voor setvalue speelt en de raise preflop is te groot om profitabel te setminen.

Anyway, zoals gespeeld is c/c ook niet de beste play imo omdat ge OOP zit en ge zal moeten folden op elke overcard die op turn of river kan komen...

Ofwel check/raisen ofwel check/folden imo. Maar lieft gewoon dit soort situaties vermijden door niet te callen preflop.

de call preflop is inderdaad meh, maar voor de rest is hij wel goed vind ik,

check/raise turn = zelfmoord

Neoken
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
de call preflop is inderdaad meh, maar voor de rest is hij wel goed vind ik,

check/raise turn = zelfmoord

ik had het over de flopsituatie

superjunk
PokerStrategist

dus je zou donkbetten ?

Neoken
PokerStrategist

Op de turn zeker ja, hier wil je geen gratis kaarten meer weggeven.

superjunk
PokerStrategist

Ja Ja, ik had het over de flop situatie :P

Anyway, zoals gespeeld is c/c ook niet de beste play imo omdat ge OOP zit en ge zal moeten folden op elke overcard die op turn of river kan komen...

ik had het eigenlijk over de flop,

schreef per ongeluk turn maar bedoelde flop

check/raise flop is niet goed hier

volgens mij is check/call> donkbet> check/raise

Neoken
PokerStrategist

ik ben echt niet overtuigd met een check/call op de flop. Je positie is gewoon slecht en de pot te groot. Je bent verplicht te checken op turn en te folden op elke overcard die op het bord komt, plus dat je waarschijnlijk gans je stack op het spel zal zetten wanneer er geen overcard op turn komt, en dat terwijl ge in villains range wellicht enkel AK zal verslaan...

nu ja, ik kan ook verkeerd zijn, maar gelukkig fold ik preflop altijd om dit soort situaties te vermijden :D

Preflop folden zoals reeds gezegd is geweest. Op deze limiet is een 3bet tegen 2 man vrij tot zeer sterk en zelden een bluf.

Als played vind ik het postflop wel goed gespeeld.