Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10 Jj

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
152 Weergaven
minez1
PokerStrategist

Ik koos hier voor 3 bet- fold, omdat ik dacht dat hij QQ+ zou hebben, hij was aardig tight dacht ik. Met een raise zou ik weten waar ik stond, zodat ik niet in een spot kwam waarbij ik mijn stack erin zou gooien, terwijl hij een hoger PP zou hebben. Is dit goed of zou ik beter kunnen callen?

Known players:    
[tg]MP2$10:///////;Hero$20,24:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with J♠, J♣
MP2 raises to $0,40, Hero raises to $1,20, 4 folds, MP2 raises to $3,60, Hero folds, MP2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $2,55

4 reacties
Wryzeth
PokerStrategist

Je hand geeft aan dat het 6-handed was, was dat door inactieve spelers of was het gewoon 6-handed? Anders moet je 'm even in het andere forum posten. :P

JJ zou ik full-ring wegleggen tegen een early position raiser die 4-bet en bovendien tight speelt. En als hij echt tight speelt en bovendien van EP raist speel ik JJ om te setminen, dus gewoon een call.

Als je weet dat hij op je 3-bet alleen verder speelt met QQ+, AK, dan kan je beter callen inderdaad. Als hij echt zo tight verder speelt, kan je beter met een Ax (s) hand een keer de pot op te pakken.Hij fold toch veel

LaughingMan85
Elite Grinder

Je kunt hier beter gewoon callen met JJ en dan voorzichtig verder spelen postflop. indien je een overpair heb call je gewoon zijn cbets op flop en turn, indien hij dan pushet op een river kun je je overpair gerust folden.
3betten om ' te weten waar je staat' is geen goede manier van spelen, als hij fold of raiset weet je inderdaad waar je staat maar in beide gevallen heb je geld verkwist en indien hij enkel jouw 3bet callt weet je nog helemaal niets en ben je nu gedwongen om voor een grote pot te spelen met een moeilijke hand als JJ.
3betten zou ik enkel doen indien villain loose opent en niet veel fold op 3bets, indien hij tight is en veel fold op 3bets kun je beter light 3betten met blockers zoals AJ+/Axs zoals tobias al aangeeft

Neoken
PokerStrategist

JJ niet 3betten preflop. Want als villain raised moet je folden, en als hij called dan ga je dikwijls in de problemen komen post flop. Je bent beter af om te callen voor setvalue.