Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 Steal hand hits 2 pair

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
207 Weergaven
Sol4r
PokerStrategist

Ik steal met 76o en hit 2 pair.
SB donkt naar me toe en ik raise. Zou callen winstgevender zij geweest?

SB: 55/10 (89 hands)

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]CO$2.44:///////;BU (Hero)$22.42:///////;SB$17.94:///////;BB$4.00:///////;UTG2$10.30:///////;MP1$9.40:///////;MP2$7.50:///////;MP3$10.52:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 7:c, 6:h.
5 folds, Hero raises to $0.30, SB calls $0.25, BB folds.

Flop: ($0.7) A:c, 6:d, 7:h (2 players)
SB bets $0.40, Hero raises to $1.24, SB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.1.

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

preflop goed. flop denk ik dat call en raise allebei zouden kunnen en het vrij villian dependent is. villian speelt 55/10 dus is obvi een vis. weet je dat hij met Ax afstackt op een dergelijke flop, dan ga ik ook gewoon raisen. is hij postflop vrij nitty dan kan je hier ook wel gewoon flatten. er zijn weinig kaarten op de turn waar je echt scared voor hoeft te zijn (+ je hebt nog outs naar je FH) en door slecht te callen zal villian eerder geneigd zijn de turn nogmaals te barrelen..

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Zou imo hier altijd callen ondanks dat et een vis is. Je crushed deze flop en zit IP.. en villain kan hier net zo goed bluffen/spewen met trash. Dus dan laat ik em lekker nog maar door gaan met bluffen op de turn en ga mss op een latere street raisen. Hij zal obv niet gaan folden op een raise als die Ax heeft, maar voor de keren dat hij geen Ax heeft call ik liever om zn troep erin te houden.

Beantwoorden
Citeren