Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 2pair multiway met veel actie

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
270 Weergaven
Sol4r
PokerStrategist

Ik call met m'n SC in late positie en krijg de blinds ook nog mee.
Precies het doel van het spelen van mijn speculatieve hand.
Tot mijn vreugde hit ik 2 pair.
De SB bet en BB callt. MP3 gaat daar nog eens dik overheen.
Mijn 2 pair lijkt ineens niet meer zo sterk.
Wat zouden jullie doen op de Flop?

BB: 55/10 (89 hands)
MP3: 17/12 (276 hands)

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]BU$10.61:///////;SB$11.11:///////;BB$9.66:///////;UTG1$10.00:///////;UTG2$21.83:///////;MP1$10.00:///////;MP2$3.00:///////;MP3$10.00:///////;CO (Hero)$15.31:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with 7:h, 6:h.
4 folds, MP3 raises to $0.30, Hero calls $0.30, BU folds, SB calls $0.25, BB calls $0.20.

Flop: ($1.2) 7:d, 4:c, 6:c (4 players)
SB bets $0.31, BB calls $0.31, MP3 raises to $2.38,

Spoiler

Hero folds, SB folds, BB calls $2.07.

Turn: ($6.27) 2:d (2 players)
BB bets $0.80, MP3 calls $0.80.

River: ($7.87) 9:s (2 players)
BB bets $1.20, MP3 calls $1.20.

Final Pot: $10.27.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

preflop call ik hier ook wel, als ik weet dat een van de speler in de blind vis is.
beter dan dit floppen kan je natuurlijk bijna niet met top two (ja een A67 flop :tongue: ) en de kans dat iemand hier een set heeft is zeer unlikely, omdat jij met 76 al twee blockers hebt. enige hand die dan likely zou zijn is 44, maar ook daartegen heb je nog outs om te improven.

ik ga hier dus gewoon broke op de flop. MP heeft hier most likely een overpair. 44 zou kunnen, maar die kans is echt heel klein. daarnaast zou hij ook nog iets van KQ, AKs vast kunnen houden, waarmee hij met twee overs en een FD waarschijnlijk ook wel zal raisen, omdat de bet van de SB en de call van de BB zo weak overkomt.

de bb is gezien zijn stacksizing een fish en die staat hier ook niet heel sterk, want anders zou hij op de flop niet dat kleine betje van de SB gewoon flatten, maar eerder raisen ter protectie. hij zou natuurlijk 53 of 58 kunnen vasthouden, maar nogmaals, tegen deze hand heb je ook nog outs om te improven en deze vis gaat sowieso met veel minder broke op de flop..

Beantwoorden
Citeren
Sol4r Topicstarter
Sol4r
PokerStrategist

Thanks dopiejopie88.

Reraisen op de Flop dus en een eventuele shove callen?

Mijn gedachte op dat moment was dat ik het niet uit de hand wilde laten lopen. Een set leek me (ten onrechte) waarschijnlijk. Daarom koos ik maar eieren voor mijn geld nu ik er nog goedkoop uit kon.

MP3 had idd overpair (met GS)
BB draw

BB shows a pair of nines(9:c A:c).
MP3 shows a pair of eights(8:h 8:s).

BB wins with a pair of nines(9:c A:c).

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

jup, gewoon raisen en happy broke bij een shove! villian heeft al gereraised naar 2,38 dus hij zal zich sowieso sneller commited voelen (100bb diep). de vis gaat hier met al zijn flush draws en 5x handjes ook niet snel folden, dus je krijgt het geld hier praktisch altijd goed naar het midden. en in het enkele geval dat je tegen 58 zou aanlopen, heb je nog altijd outs om te improven..

Beantwoorden
Citeren