Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL2 A quads

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
133 Weergaven
kabak7
PokerStrategist

In deze hand heb ik toch de uitslag geplaatst gewoon omdat het relatief duidelijk is dat je deze hand wint. Mijn vraag is: Had ik meer value uit deze hand kunnen halen? Zoja, hoe?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]SB$1.28:///////;BB$2.00:///////;UTG2$2.43:///////;MP1$2.31:///////;MP2$0.85:///////;MP3 (Hero)$1.99:///////;CO$1.87:///////;BU$1.92:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with A:d, J:d.
3 folds, Hero raises to $0.08, 2 folds, SB calls $0.07, BB folds.

Flop: ($0.18) A:c, Q:d, A:s (2 players)
SB checks, Hero checks.

Turn: ($0.18) K:h (2 players)
SB bets $0.10, Hero calls $0.10.

River: ($0.38) A:h (2 players)
SB bets $0.16, Hero raises to $0.54, SB calls $0.38.

Final Pot: $1.46.
Results follow:

Hero shows four of a kind, aces(A:d J:d).
SB shows a full-house, aces full of kings(2:h K:d).

Hero wins with four of a kind, aces(A:d J:d).

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Orodin
PokerStrategist

Shove river.

In mijn ervaring is het zo, dat wanneer met name de turn gebet wordt en de river ook (of ze callen preflop, en ze callen vervolgens ook je cbet en je turnbet), dan hebben ze vaak een hand waarvan ze denken: "Ja, ik heb al zo veel geïnvesteerd, die ga ik dus lekker niet meer wegleggen!"

Daar komt bij, dat voor veel spelers een overshove op de river er vaak wat bluffy uit ziet. Zo'n overshove werkt in mijn ervaring vrij vaak. Niet altijd, maar vaak genoeg om profitabel te zijn.

Beantwoorden
Citeren
kabak7 Topicstarter
kabak7
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Shove river.

In mijn ervaring is het zo, dat wanneer met name de turn gebet wordt en de river ook (of ze callen preflop, en ze callen vervolgens ook je cbet en je turnbet), dan hebben ze vaak een hand waarvan ze denken: "Ja, ik heb al zo veel geïnvesteerd, die ga ik dus lekker niet meer wegleggen!"

Daar komt bij, dat voor veel spelers een overshove op de river er vaak wat bluffy uit ziet. Zo'n overshove werkt in mijn ervaring vrij vaak. Niet altijd, maar vaak genoeg om profitabel te zijn.

Zit idd wat in! Thanks! Volgende keer probeer ik zo'n hand te overshoven op de river... :coolface:

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Shove river.

Ja, dit inderdaad. Je gaat toch geen full house folden op de river!?!?!?! :f_biggrin:

Ik weet verder niet welke reads je hebt, maar ik zou hier toch vaak de flop c-betten. Met eender welke hand je hier hebt zal je deze flop c-betten...dus dan moet je het ook doen met je tophanden. Maar goed, misschien foldt hij wel alles op c-bets en donkt hij vaak turn, dan is het een goede line ;) Maar je wil natuurlijk wel een potje bouwen he :)

Beantwoorden
Citeren