Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL2 - ATo in SB

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
206 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

Met het risico dat jullie nu al gek van me worden vanwege VEEl geposte handen, hier toch nog eentje :)

1. Preflop call standaard, denk ik?
2. Ik flop TPTK. Topkaart is echter niet hoog, in hoeverre hou je daar rekening mee?
3. Zijn de bets op flop, turn en river okay? Moet ik er, gezien al zijn calls, rekening mee houden dat 'ie een echte hand heeft?

"Read" op villain: Deelde drie kwartier geleden mede dat hij ging roken (en niet bepaald een normaal sigaretje) en zat daarna op te scheppen over z'n wiet... Is daarna begonnen ongelofelijk loose passive te spelen.

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$4,9:///////;MP3$1,28:na/na/na/na/na/na/na/na;[/tg]
0,01/0,02 No-Limit Hold'em (7 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant.Base 0.98 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A♣, T♦
2 folds, MP3 calls $0,02, 2 folds, Hero calls $0,01, BB checks.

Flop: ($0,06) T♥, 9♦, 6♠ (3 players)
Hero bets $0,06, BB folds, MP3 calls $0,06.

Turn: ($0,18) 2♣ (2 players)
Hero bets $0,14, MP3 calls $0,14.

River: ($0,46) A♦ (2 players)
Hero bets $0,32, MP3 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0,46

3 reacties
Neoken
PokerStrategist

Preflop is een raise standaard. Een open limpt vanuit MP3 is een teken van enorme zwakte. En met AT zal je meer dan waarschijnlijk de betere hand hebben. Dus raise je het best.

Postflop is de hand prima gespeeld. Alleen zou ik tegen zo'n loose passive de turn ook weer potsized betten.

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Neoken
Preflop is een raise standaard. Een open limpt vanuit MP3 is een teken van enorme zwakte. En met AT zal je meer dan waarschijnlijk de betere hand hebben. Dus raise je het best.

Postflop is de hand prima gespeeld. Alleen zou ik tegen zo'n loose passive de turn ook weer potsized betten.

100% agree, pre-flop raisen, post-flop valuebetten tot je erbij neer valt.

yoshiwa
Elite Grinder

preflop idd best isolaten , daar meelimpen speelt zo moeilijk.
as played bet bet bet goed , je hebt TPTK , ze gaan je wss afbetalen met mindere TP enzo , dus gewoon lekker valuebetten , de river maakt het lekker makkelijk :)