Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL2 met TJ

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
224 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]MP2 (Hero)$3.16:///////;MP3$4.94:///////;CO$3.18:///////;BU$3.55:///////;SB$2.06:///////;BB$1.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP2 with J:d, T:d.
Hero raises to $0.06, MP3 folds, CO calls $0.06, BU calls $0.06, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.21) 9:s, T:h, 5:c (3 players)
Hero bets $0.04, CO folds, BU raises to $0.16, Hero raises to $0.40, BU calls $0.24.

Turn: ($1.01) 3:d (2 players)
Hero bets $0.12, BU raises to $0.58, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.13.

Als eerste raise was mischien wel $0,08 beter geweest 4B:)

IK vond zijn raise zeer hoog voor de toppait dat ik had want hij kon JJ of QQ mischien hebben.

Of had ik all-in moeten gaan? want voor flush heeft hij geen mogelijk nu

3 reacties
minez1
PokerStrategist

Dat je JTs opent vanuit MP2 is goed, maar op NL2 zou ik het gewoon naar 4BB doen. Later op hogere limieten waar je meer moet gaan stealen kan je wel naar 3BB openen.

Op de flop moet je dan gewoon c betten, maar vanwaar maar 4 cent? maak er hier een halve tot 3/4e pot van. Als je dan geraised wordt moet je folden aangezien je geen goede kicker hebt en een overpair + TP met een betere kicker je beat heeft. En met minder zal hij jou dan niet gaan raisen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ah

Bedankt :)

Ik raad je aan om J10s pas uit latere pos te openen, want je zit hier eig gwn utg.

Op nl2 zou ik een vrij tighte utg range erop nahouden. Maar uiteraard ziet j10s er heel verleiderlijk uit;).

Je moet me wel eens je rare sizing verklaren?

Waarom Reraise je nog eens zijn raise?