Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL5 68s

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
218 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP2$3.45:///////;MP3$1.73:///////;CO$5.15:///////;BU$4.68:///////;SB (Hero)$5.00:///////;BB$5.65:///////;UTG2$5.05:///////;MP1$5.11:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with 8:s, 6:s.
5 folds, BU calls $0.05, Hero calls $0.03, BB checks.

Flop: ($0.15) T:s, 7:s, 2:s (3 players)
Hero bets $0.10, BB raises to $0.30, BU calls $0.30, Hero raises to $1.20, BB raises to $5.60, BU calls $4.33(All-In), Hero folds.

Turn: ($11.58) 8:c (2 players)

River: ($11.58) 3:s (2 players)

Final Pot: $11.58.

Results follow:

BB shows three of a kind, twos(2c 2h).
BU shows a flush, jack high(Js 9s).

BU wins with a flush, jack high(Js 9s).

Preflop natuurlijk een beetje loose complete maar kon net vond ik zelf.
Flop lijkt natuurlijk heerlijk maar als hier twee fullstacks all-in gaan moet ik toch tegen een hogere flush aanzitten? Had deze twee verder ook nog geen vreemde moves zien maken dus leken me geen domme spelers die dit ook met pak 'm beet A10 zouden doen.

2 reacties
minez1
PokerStrategist

Persoonlijk had ik hem geraised uit de SB, aangezien een limp op de BU niet erg sterk is;)

De flop is lekker natuurlijk en een hogere flush is niet zo waarschijnlijk hoor.

Ik was dan ook mooi all in gegaan op de flop, aangezien ze er vaak genoeg minder voor staan als jou, met bijvoorbeeld een (over)paartje met een schoppen bijvoorbeeld.

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door minez1
Persoonlijk had ik hem geraised uit de SB, aangezien een limp op de BU niet erg sterk is;)

De flop is lekker natuurlijk en een hogere flush is niet zo waarschijnlijk hoor.

Ik was dan ook mooi all in gegaan op de flop, aangezien ze er vaak genoeg minder voor staan als jou, met bijvoorbeeld een (over)paartje met een schoppen bijvoorbeeld.

Dit, pre-flop is een fold of een isolatie-raise. Omdat je uit positie zit en je hand best wel marginaal is kan je dit gerust folden. Als je veel vertrouwen hebt in je post-flop game of als je informatie hebt dat je tegenstander bijvoorbeeld veel fold op een c-bet, dan kan je dit wel isoleren. Maar completen op de SB moet je zo min mogelijk doen, eigenlijk nooit, helemaal niet tegen iemand die van de BU limpt wat heel erg zwak is.

Deze hand speel je puur om een flush te hitten, dus helemaal als je er een flopt dan ga je graag broke. Een hogere flush zou een flinke cooler zijn, maar zoals minez1 zegt heeft je tegenstander nog veel vaker een slechtere hand.