Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL20: A9s

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
164 Weergaven
elderwon
PokerStrategist

Ik 3bet hier op de BU en krijg 2 callers.

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.20(BB) Replayer
SB ($19.80)
BB ($9.80)
UTG ($40.87)
UTG+1 ($19.98)
CO ($21.47)
Hero ($20)

Dealt to Hero A♣ 9♣

fold, fold, CO raises to $0.60, Hero raises to $2.10, fold, BB calls $1.90, CO calls $1.50

FLOP ($6.40) 3♦ J♠ A♠

BB checks, CO checks, Hero bets $3.80, BB raises to $7.70 (AI), CO folds, Hero???

Wat doe ik hier? We zitten in een 3bet pot. De twee villains checken waarop ik cbet (lijkt me vrij standaard hier). Ineens gaat de BB hierover schuiven, ik moet niet zoveel bijleggen maar toch...

Beantwoorden
Citeren
2 reacties

Hey,

De 3B is goed. $1.8 is zeker ook wel goed in deze spot. Setminen kan hij toch niet echt doen vs BTN/CO 3B (te wijde range). + Hij zit OOP. Dus het moet niet duurder dan $1.8 zijn.

Ik check de flop gewoon behind. Van wat krijgen we value? Veel te weinig... We valuetownen ons te hard.Als we besluiten te betten dan doen we dat voor value en als we die gedachte hadden kunnen we dus ook niet folden op een shove dewelke KJ kan zijn.

Farma

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

We zitten in een 3bet pot. De twee villains checken waarop ik cbet (lijkt me vrij standaard hier).

Tegen 1 tegenstander akkoord maar bb besluit om non-standard move te maken door jouw 3 bet op co te callen en als bb geen vis is dan betekent dit meestal een sterke hand. Drm zoals Farma zegt is check flop beter in dit geval

Beantwoorden
Citeren