Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl20 - Ak

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
178 Weergaven
dopiejopie88
PokerStrategist

ik neem hier een beetje alternatieve lijn door de flop te check-raisen. villian is een speler die zelden fold op 3bets (17%) dus ik zie hem hier met een vrij brede range callen, zeker IP. ik denk dan ook dat ik met een check-raise een vrij groot gedeelte van zijn range kan laten folden. villian besluit echter te shoven, en gezien zijn stats zie ik hem dit eigenlijk alleen maar doen met overpairs en setjes. gezien het geld dat al in de pot zat, het feit dat hij AA vaak wel zal 4betten pf en ik dus sowieso ook nog een overcard heb tegen TT+ dacht ik wel te moeten callen..

is hier c-bet flop beter? en wat doe ik vervolgens als villian hier mijn c-bet raised.

Pacific $30.00 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1873587
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BB): $30.00 - VPIP: 14, PFR: 9, 3B: 3, AF: 2,0, Hands: 54935
CO: $31.65 - VPIP: 19, PFR: 14, 3B: 8, AF: 1,8, WTS: 31, Hands: 527

Pre Flop: ($0.45) Hero is BB with A :diamond: K :diamond:
3 folds, CO raises to $0.90, 2 folds, Hero raises to $2.80, CO calls $1.90

Flop: ($5.75) 4 :diamond: 6 :diamond: 9 :spade: (2 players)
Hero checks, CO bets $3.00, Hero raises to $10, CO raises to $28.85, Hero calls $17.20 all in

Turn: ($60.15) Q :spade: (2 players - 1 is all in)

River: ($60.15) 8 :diamond: (2 players - 1 is all in)

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Hey,

Preflop 3bet ik OOP wat groter. We willen villain geen setmine odds geven namelijk. $3.15 lijkt nice als default.

CB flop gewoon. Onze hand is goed genoeg... We hebben ook FE op deze manier. Als hij behind checkt en er valt een non-diamond zakt onze equity redelijk hard.
Ik vind het wel goed wanneer zijn bet vs missed CB in 3B pot erg hoog is maar daarvoor hebben we sowieso het sample niet. Bet vs missed CB kan wel een goede indicatie geven. 1.8AF lijkt vrij passief allesinds.

Maar als we checken dan kunnen we niet anders dan ch/r/broke natuurlijk :). Ik check/Raise waarsschijnlijk ook ietsje kleiner om hem wat meer ruimte te geven om te rebluffen. $10 lijkt zo sterk. $8.75.

Farma

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Meh ik vind deze line maar niets. Met een fd wil jij juist degene zijn die het erin schuift omdat je dan fold equity hebt. Tegen zijn bluffs flip je waarschijnlijk zelfs. Cbet zelf hier naar 3,5$ -> villain raises to xx -> hero jams.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88 Topicstarter
dopiejopie88
PokerStrategist

top, bedankt voor de replies! ik was mezelf duidelijk aan het levelen op basis van zijn stats. ABC poker en gewoon c-betten had hier dus gewoon fine geweest..

Beantwoorden
Citeren