Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl4 Aa

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
192 Weergaven

villain speelt 31/24/3
Is deze line goed aangezien ik niet veel FD's in zijn range zie?
PartyGaming - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

Hero (SB): $4.12
BB: $3.69
UTG: $4.06
MP: $2.00
CO: $4.07
BTN: $4.26

Hero posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has A♣ A♥

UTG raises to $0.12, MP calls $0.12, fold, fold, Hero raises to $0.56, fold, UTG calls $0.44, fold

Flop: ($1.28, 2 players) 9♣ 9♥ K♣
Hero bets $0.80, UTG calls $0.80

Turn: ($2.88, 2 players) 2♦
Hero checks, UTG checks

River: ($2.88, 2 players) 4♣
Hero bets $1.20, UTG raises to $2.70 and is all-in, Hero calls $1.50

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Hey,

Zelf raise ik maar naar 48c of 49c maar hoger mag als je denkt dat ze niet bang worden van een grotere size.

Verder is het plan om bet/bet/bet te spelen wanneer ik deze flop zie. 80c lijkt me wel wat veel en kan hem wegschrikken. Ik bet gewoon 3x halfpot of 60% pot.

Dus wat we op de turn doen staat hierboven al :). Hij heeft redelijk wat Kx die bang kunnen worden van redelijk wat rivers en hier behind kunnen checken. Gewoon halfpot betten.

Op de river is het moeilijk, ik denk dat ik wat groter bet omdat hij toch wel herocalled na onze turncheck en ik dan commited ben. Nu is het moeilijk maar ik denk dat ik ook wel call ja, superveel heeft ons niet beat.

Farma

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hey,

Zelf raise ik maar naar 48c of 49c maar hoger mag als je denkt dat ze niet bang worden van een grotere size.

Verder is het plan om bet/bet/bet te spelen wanneer ik deze flop zie. 80c lijkt me wel wat veel en kan hem wegschrikken. Ik bet gewoon 3x halfpot of 60% pot.

Dus wat we op de turn doen staat hierboven al :). Hij heeft redelijk wat Kx die bang kunnen worden van redelijk wat rivers en hier behind kunnen checken. Gewoon halfpot betten.

Op de river is het moeilijk, ik denk dat ik wat groter bet omdat hij toch wel herocalled na onze turncheck en ik dan commited ben. Nu is het moeilijk maar ik denk dat ik ook wel call ja, superveel heeft ons niet beat.

Farma

Ik checkte de turn, omdat ik zag dat villain nog net minder dan potsized over had en dacht met redelijke agressiefactor zal hij wel hoogstwss shippen. Met zijn check behind wist ik niet goed wat te doen, eigenlijk wou ik eerst soort blockbet maken(vandaar kleine sizing) zodat ik nog kon folden bij een shove, maar toen ik mij bedacht door het feit dat FD's niet echt in zijn range kunnen zitten besliste ik toch te callen op een shove. Achteraf gezien had ik dus beter zelf geshoved maar daar zat ik dan terug door de turncheck met een quasi potshove en die was ietwat te groot om Kx nog te laten callen denk ik...

Hij had trouwens 99 :coolface:

Xeno

Beantwoorden
Citeren

Villain kan wel aggro zijn maar in deze spot heeft hij gewoon erg vaak een PP of Kx waarmee hij behind zal checken op de turn en niet zoveel floats :)

Vuil dat hij 99 had :( UL

Beantwoorden
Citeren