Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 Ak, leaks?

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
323 Weergaven

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
10 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG nkalyna ($5.52)
UTG+1 cristinam59 ($5.29)
UTG+2 tomtook ($4.38)
MP1 afraneb ($3.91)
MP2 VerdyBoy ($4.48)
MP3 baker1812 ($5.50)
CO OleynikA ($1.91)
BTN Escobar500 ($4.17)
SB TheDreamer85 ($5.08)
BB Hero ($5.51)

Pre-flop: ($0.06, 10 players) Hero is BB K♦ A♠
nkalyna raises to $0.08, 4 folds, baker1812 raises to $0.36, 3 folds, Hero calls $0.32, nkalyna calls $0.28

Flop: 5♦ A♣ 2♥ ($1.10, 3 players)
Hero checks, nkalyna bets $0.36, baker1812 calls $0.36, Hero raises to $1.24, nkalyna calls $0.88, baker1812 folds

Turn: 7♠ ($3.94, 2 players)
Hero bets $1.87, nkalyna calls $1.87

River: 6♦ ($7.68, 2 players)
Hero goes all-in $2.04, nkalyna calls $2.04

Final Pot: $11.76
Hero shows: K♦ A♠
nkalyna shows: 5♥ 5♠

nkalyna wins $11.18 ( won +$5.67 )
baker1812 lost -$0.72
Hero lost -$5.51

--

Preflop: had ik moeten reraisen ipv callen?

Flop: check en hoop ik op een continuation bet die ik kan raisen. Nkalyana maakt zware underbet op pot.

Turn & River: had ik beter all in gepusht op turn ipv potcommited te zijn op river?

Kon ik ergens uit afleiden dat ik hier tegen set stond? Villian toonde geen strengt what so ever (buiten underbet flop), heb em mijn geld cadeau gedaan hehe. Leaks in dit spel met Ak?

12 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer soortgelijk handje gehad met KQ op button, waar ik deze keer wel reraisde, shortstack calde, en totaal geen agressie toonde

superjunk
PokerStrategist

Je call preflop is wel goed imo, ligt er ook een beetje aan wat je reads op villian zijn..
Hoe licht 3 bet hij hier.. maar daar heb je software voor nodig imo..

Je flop spel : Hou hier meer van zelf uitbetten.. Villian raised wss elke Ax
En op die manier krijg je ook veel meer info. maar een c/r is niet fout..

Turn : PUSH je hebt nog 3.91 en de pot is 3.94
Je laat hem veel te goedkoop de river zien, en daardoor drawen naar betere handen als jou..

Laat de resultaten de volgende x maar weg. beinvloed de beoordeling nogal namelijk.

AmsterdamCalling
PokerStrategist

ja ik vind het ook altijd moeilijk om een tegenstander te lezen met underpair en als ie dan set hit. Ik denk daar altijd alleen aan als ik een enorme reraise om mn oren krijg. Maar ik denk gezien de reraise van bakern preflop dat het niet verstandig was om nog een keer te reraisen (hij had vast QQ of KK of het was een donk). Ik vind het wel een slechte call van nkalyna preflop met 55 na die reraise, hij liep ontzettend te fishen.

superjunk
PokerStrategist

Ja maar daar moet je rekening mee houden op de 4nl.

Rogier
Oldschool Grinder

maak een note op nkal dat ie sets weak donkbet multiway(dit is belangrijke informatie die je hier oppakt, maak hier een note op! bij lange na niet iedereen speelt sets zo)

over de hand:
-preflop call is goed
-flop raise vind ik meh.. t is een WA/WB spot maar ik keur m goed vanwege de flush en straightdraw die er ligt(ook al is de straightdraw niet echt gevaarlijk imo)
-turn en river spelen zichtzelf, zowel een push als een bet bet zijn goed

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wat bedoel je met een WA/WB spot?

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rstohr
Wat bedoel je met een WA/WB spot?

goed dat je t vraagt, ik denk dat t niet uit wordt gelegd(of genoemd) in de bronze artikelen.
Om t in t kort te zeggen: t is een spot waar je of iemand dik crusht(op dit board bijvoorbeeld dat die andere AQ heeft, en dus drawt naar 3 outs), of dat je dik crushed bent door een set.

(in t engels is WA WB Way Ahead/Way Behind)

Oorspronkelijk gepost door Rogier

-flop raise vind ik meh.. t is een WA/WB spot maar ik keur m goed vanwege de flush en straightdraw die er ligt(ook al is de straightdraw niet echt gevaarlijk imo)

de flushdraw is ook niet zo gevaarlijk imo ;)

ik vind een call hier veel beter op de flop

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere

WOEPS ;) ja zonder FD kan ik me ook wel vinden in een call

dustje
Elite Grinder

en om toe te voegen, in een WA/WB situatie wil je niet raisen omdat je dan vaak alleen gecalld wordt door juist die handen die jou crushed hebben en speel je dus liever calldown

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer iets bijgeleerd, thx!

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere

WOEPS ;) ja zonder FD kan ik me ook wel vinden in een call

Ik denk dat je dan juist een hoop value laat liggen bij zwakkere azen. En zonder stats zou ik AQ/AJ hier vaker verwachten dan een set.