Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] sss nl10 kq??

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
171 Weergaven

Hallo mensen ik heb een vraag over een hand die ik vanmiddag speelde!
Normaal gesproken zou ik in late position moeten raisen met kq maar omdat er al een aantal gecalld hadden wilde wel een gratis flop zien. Had het even daarvoor ook gedaan en toen werd ik na mijn raise gereraised en moest ik wegleggen. Vandaar dat ik koos voor een check.

Op de turn wist ik niet meer wat ik moest doen. Het was mooie flop maar iets mindere turn. Had ik hier uit moeten betten of check fold. Of al op de flop all in.
Ik hoor het graag!

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$10,00:09/33 /11 /-/33 /0 /-/0 ;Hero$1,85:///////;UTG2$3,10:49/35 /4 /4,5/35 /0 /-/67 ;MP2$9,90:44/36 /18 /1,3/17 /20 /100 /50 ;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with Q♠, K♠
UTG1 folds, UTG2 calls $0,10, MP1 folds, MP2 calls $0,10, 2 folds, SB calls $0,05, Hero checks.

Flop: ($0,40) T♠, Q♥, 8♠ (4 players)
SB checks, Hero bets $0,30, UTG2 calls $0,30, MP2 calls $0,30, SB folds.

Turn: ($1,30) J♣ (3 players)
Hero checks, UTG2 bets $0,30, MP2 calls $0,30, Hero????

Bedankt voor de hulp

4 reacties
Jayrikh
Oldschool Grinder

3 limpers = all in gaan :)

Het is een mooie flop, top pair en een goede kicker. EN ook kansen op een flush.
De turn maakt het wat moeilijker, ik had zeker gecalled met zoveel outs. Miss een reraise overwegen. Je hebt het jezelf alleen moeilijk gemaakt door niet gewoon te raisen/allin te gaan voor de flop.

Ben wel benieuwd wat de rest zegt over de turn

Idd preflop push na 3 limpers.

As played is je bet op de flop wel aardig. Zelf zou ik hier voor een potbet gaan. Een c/r is hier ook nog mogelijk aangezien UTG2 vrij agressief is.

Turn is hier voor mij een easy push. FD + OESD + TP. Wat wil je nog meer?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dus ook gewoon met KQ all in na 3 limpers. Bij een betere hand had ik niet hoeven nadenken maar KQ is nou niet echt heel super dus vandaar de twijfel.

Als ik voor de flop had geraisd had ik op de flop all in gekunt maar ja nu niet vond ik. Ene ik check raisede all in op de turn omdat ik er hoe dan ook wel voor had gegaan denk. maar hij had een a9 dus een straatje en geen hulp op de river voor mij.

Daar kan ik dus gewoon weinig aan doen dan?? behalve voor de flop all in gaan??

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Idd preflop push na 3 limpers.

As played is je bet op de flop wel aardig. Zelf zou ik hier voor een potbet gaan. Een c/r is hier ook nog mogelijk aangezien UTG2 vrij agressief is.

Turn is hier voor mij een easy push. FD + OESD + TP. Wat wil je nog meer?

Alleen zou ik niet voor de c/r gaan op de flop maar gewoon zelf uitbetten.
Turn easy push dus, je hebt hier superveel outs en zelfs TPTK :)

De reden waarom je met KQ preflop pusht is dat je vrij vaak preflop de pot oppikt, daarnaast zul je er ook regelmatig goed voorstaan met KQ als je push gecalled wordt.

Overigens is er vanavond ook weer SSS-coaching van 21:00 tot 22:30 ;)
Daar kan je al je vragen kwijt en kun je tegelijkertijd meekijken hoe de coaches spelen. Leerzaam en altijd bere-gezellig!