Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl4 Kk

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
151 Weergaven
SirVandi
PokerStrategist

Call turn en c/c river vond ik wel een goede line hier met KK, maar is dit ook zo, en welke zou beter geweest zijn?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG TavriaNova ($8.30)
UTG+1 zyn01 ($4.28)
CO StevenDuif ($6.23)
BTN paatika ($4.19)
SB Hero ($4)
BB nnatii ($3.78)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) Hero is SB K♣ K♦
4 folds, Hero raises to $0.08, nnatii calls $0.04

Flop: 7♣ 2♥ 4♦ ($0.16, 2 players)
Hero bets $0.16, nnatii calls $0.16

Turn: 8♠ ($0.48, 2 players)
Hero bets $0.23, nnatii raises to $0.57, Hero calls $0.34

River: 10:spade: ($1.62, 2 players)
Hero checks, nnatii bets $0.77, Hero calls $0.77

6 reacties

Niet minraisen preflop. Als ik me goed herinner heb ik je dat al eerder zien doen met monsters; dit is een slecht plan (value value value).

Bet de turn groter. Op zijn raise kun je allicht wel folden, de meeste overpairs 3bet hij preflop en hij kan best een set, 65 of 87 hebben.

SirVandi Topicstarter
SirVandi
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door falcone1983
Niet minraisen preflop. Als ik me goed herinner heb ik je dat al eerder zien doen met monsters; dit is een slecht plan (value value value).

Ik steal SB altijd met minraise om het goedkoper te maken, de meeste folden toch even vaak.

Gonzzzzzo
PokerStrategist

Je maakt het te goedkoop om te callen. Je speelt OOP dus open gewoon 4xBB.

Je kan je opensize idd wel aanpassen aan je steal%, hoe hoger je steal hoe kleiner je opensize. Maar ja (veel) stealen vanuit SB is gewoon niet heel profitable als je postflop niet perfect speelt. Lastig ook omdat je altijd OOP speelt. Kortom, je laat hier geld liggen.

Ten slotte, op de micro's gewoon straightforward spelen, stealen als de BB een nit is. Als hij niet adjust kan je je stealsize verlagen.

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SirVandi

Oorspronkelijk gepost door falcone1983

Ik steal SB altijd met minraise om het goedkoper te maken, de meeste folden toch even vaak.

Op wat voor'n sample? No way dat ze in de praktijk even vaak folden als een 3.5x/4x open

Besides ga je voor de blinds met KK of ga je voor het grote geld? Als je wilt potbuilden dan zou ik dan preflop beginnen om een leuke PSR/SPR te creeëren.

Anyways as played kan je nooit call turn minraise en fold River spelen dus min of meer commit je jezelf door de river of te check/callen of te lead/folden.

Mvg,
Gerv

SirVandi Topicstarter
SirVandi
PokerStrategist

Ja inderdaad, ik zal best weer wat groter openen in de SB.

en wat betekent PSR/SPR ?

Stack to pot Ratio