Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 scarecard bluf

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
157 Weergaven
Stevaldo
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$5:///////;BU$5:115/20/12/7,5/24/18/100/33;[/tg]
0.02/0.04 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant.Base 0.99 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with K♥, 4♠
2 folds, Hero raises to $0.16, BU calls $0.16, 2 folds.

Flop: ($0.38) T♣, 6♦, 6♣ (2 players)
Hero bets $0.25, BU calls $0.25.

Turn: ($0.88) A♠ (2 players)
Hero bets $0.55, BU calls $0.55.

River: ($1.98) 4♦ (2 players)
Hero checks, BU bets $0.99, Hero folds.

Final Pot: $2.97

preflop: beetje loose, maar de BTN was tight en als blindjes zouden callen had ik positie op ze en kan de pot oppakken met een contibet.
flop: In zijn tighte range heeft hij waarschijnlijk niet gehit, maar misschien heeft hij een pocketpair. Dus contibet.
Turn: Ik bet, omdat A waarschijnlijk scarecard is voor villain. Als hij pp heeft of de 6 zal hij waarschijnlijk folden. Anders gewoon c/f spelen op river. Maakt het trouwens iets uit dat zijn W$Sd slechts 30 is? Kun je dan beter niet bluffen?

Is het preflop oke? Is contibet terecht? En is bluf op turn oke?

3 reacties
Gonzzzzzo
PokerStrategist

PF: vanaf de CO vind ik het te loose. Redenatie dat als de blinds callen om met een cbet te pot te pakken vind ik ook niet goed. K4o heeft gewoon niet genoeg equity om in deze situatie +EV te zijn. Maar als je een read hebt ok.

F: Steal is mislukt, ik zou geen cent meer investeren. Een cbet tegen een tighte speler om toch de pot op te pakken, ook goed.

T: Een A op de turn is meestal geen goede kaart om te barrelen. Er wordt te vaak gefloat met Ax omdat jij in de meeste gevallen een paired flop ook niet hit.

W$SD over 100 handjes zegt niet zoveel, daar heb je een grotere sample voor nodig.

NLDPeter
PokerStrategist

Preflop is VEEL te loose K4o is totale crap en je zit neit eens op de button. Als jelos wilopnen vanaf de Co open dan J8s of 75s ofzo.

Zijn callingrange op de fllop is Tx/6x/PPs en misschen Ax. Daarvan fold hij alleen PPs lager dan de T en misshcien zwakke Tx. Je kan hier dus niet bluffen.

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Preflop is VEEL te loose K4o is totale crap en je zit neit eens op de button. Als jelos wilopnen vanaf de Co open dan J8s of 75s ofzo.

Zijn callingrange op de fllop is Tx/6x/PPs en misschen Ax. Daarvan fold hij alleen PPs lager dan de T en misshcien zwakke Tx. Je kan hier dus niet bluffen.

Hmm enige wat je kan doen is triple barrelen om te ''hopen'' dat Tx hier fold (AT obv niet dus JTs/KT) wat ik niet aan kan raden.

Ik 2nd barrel trouwens alleen als ik de 3de barrel wel ga maken trouwens dus het is of 1 barrel of 3 barrels

Mvg,
Gerv